پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه طرح خانه‌های ۲۵ متری آماده شده، گفت: این طرح پس از بررسی‌های بیشتر برای تصویب به هیات دولت ارسال می‌شود.
شعار سال: چندی پیش اعلام شد که قرار است خانه‌های ۲۵ متری در پایتخت ساخته شود تا شاید قدری از مشکلات پایتخت‌نشینان در زمینه مسکن را برطرف کند. این طرح در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و موافقان و مخالفان متفاوتی داشت، اما باوجود تمام انتقادات و مخالفت‌ها اخیراً یک تفاهم‌نامه به تایید شهرداری تهران و وزارت کشور رسیده که بر اساس آن در پایتخت واحد‌های کوچک تولید خواهد شد.
مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور درخصوص ساخت خانه‌های ۲۰ متری گفت: باوجود اینکه شهرداری‌ها هیچ ماموریتی در تولید مسکن ندارند، اما برای اولین بار قرار شد آن‌ها هم در حوزه تولید مسکن وارد شوند و به دولت کمک کنند تا نیاز و مطالبه جوانان کشور درخصوص مسکن را پاسخ دهند.
او افزود: اولین گام در این موضوع را شهرداری تهران برداشت و خوشبختانه طرحی آماده کرد که خانه‌های ۲۵ متری تا ۵۰ متری برای زوج‌های جوان بسازد تا در سال‌های اولیه زندگی مشترک که سرمایه‌ای ندارند در این خانه‌ها زندگی کنند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی بیان کرد: بسیاری از جوانان برای آغاز زندگی مشترک و ازدواج به دلیل پایین بودن قدرت مالی به مساکن کوچک نیازمند هستند و پس از گذشت چندین سال از زندگی متراژ مسکن خود را افزایش می‌دهند؛ بنابراین این مساکن می‌تواند نقطه آغازین برای زندگی افراد باشد.
جمالی نژاد درمورد وضعیت فعلی این طرح افزود: درحال حاضر این طرح به صورت جامع و کامل از سوی شهرداری تهران آماده شده است و ما آن را به تمام شهرداری‌های کشور ابلاغ کردیم تا نظرات آن‌ها را هم بشنویم و طرح به صورت پخته به مرحله اجرا برسد تا به عنوان یک الگو در کل کشور اجرایی شود.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی در پایان اظهار کرد: پس از دریافت کلیه نظرات و چکش کاری طرح، این طرح به هیات دولت ارسال می‌شود تا مورد تصویب قرار گیرد و در کلیه کشور اجرایی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۵۳۳۹۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
خونه 25متری به درد کی میخوره کی می تونه توش زندگی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین