پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
بر اساس آمار رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی مردادماه امسال، فرودگاه‌های این کشور شاهد کاهش ۸۴ درصدی پرواز‌های بین المللی بوده اند.
شعار سال: بر اساس آمار رسمی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی مردادماه سال جاری، در ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت مجموعا ۴۰۳ فروند هواپیما در پروازهای بین المللی نشست و برخاست داشته اند که در مقایسه با ۲۴۸۰ نشست و برخاست مردادماه سال گذشته بالغ بر ۸۴ درصد کاهش را نشان می دهد.

در فرودگاه شیراز این کاهش ۷۶ درصد بوده و برای لارستان رشد منفی ۲۴ درصدی ثبت شده است. نشست و برخاست پروازهای بین المللی در ماه مورد اشاره برای فرودگاه های مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز به ترتیب رشد منفی ۹۴ درصدی، ۶۹ درصدی، ۴۲ و ۹۸ درصدی را ثبت کرده است. در این بین در فرودگاه بندرعباس این پروازها ۱۷ درصد رشد داشته است.

در ۱۱ فرودگاه دیگر تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران هیچ پرواز بین المللی در مرداد ۹۹ نشست و برخاست نداشته است. در فرودگاه اختصاصی کیش نیز عملکرد پروازهای بین المللی ۱۰۰ درصد و در قشم ۳۱ درصد رشد منفی داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اسپوتنیک، تاریخ انتشار: 4 شهریور1399، کد خبر: 202009186939211،  www.ir.sputniknews.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین