پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
رئیس ستاد کل عملیاتی ارتش روسیه اظهار داشت: در ماه‌های اخیر سطح بالایی از فعالیت‌های نظامی ایالات متحده و متحدان آن در ناتو در نزدیکی مرز‌های روسیه ثبت شده است.
شعار سال: سرگئی رودسکوی رئیس ستاد کل عملیاتی اصلی ارتش روسیه، اعلام کرد: بمب افکن‌های استراتژیک آمریکایی در ماه آگوست و سپتامبر تمریناتی را با شبیه سازی حملات به اهداف نظامی در جنوب روسیه انجام دادند.

رودسکوی خاطر نشان کرد: در ۴ و ۱۴ سپتامبر، هواپیما‌های B-۵۲H نیروی هوایی آمریکا رویکرد خطوط استفاده از موشک‌های کروز در دریا‌های سیاه و آزوف را با حملات موشکی شبیه سازی شده به اهدافی در منطقه نظامی جنوبی انجام دادند.

وی تصریح کرد که هواپیما‌های آمریکایی در فاصله حداکثر ۱۱ کیلومتری به مرز نزدیک می‌شوند.

رئیس ستاد کل عملیاتی روسیه خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر سطح بالایی از فعالیت‌های نظامی ایالات متحده و متحدان آن در ناتو در نزدیکی مرز‌های روسیه ثبت شده است. به ویژه، شدت اقدامات نیرو‌های دریایی و هوانوردی استراتژیک در منطقه دریای سیاه افزایش یافته است.

خاطرنشان می‌شود که مسکو مسئولیت کامل در مورد تشدید اوضاع منطقه را کاملاً به عهده ایالات متحده و متحدانش در ناتو می‌داند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:sputniknews.com، ۲۰۲۰۰۹۱۸۶۹۳۹۸۶۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین