پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
پس از ماه‌ها کشمکش و بدقولی ترک‌ها هنوز تکلیف پرواز‌های ایران به مقصد ترکیه مشخص نیست. این در حالی است که طی روز گذشته تبلیغات زیادی از سوی برخی ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی درباره برقراری مجدد این پرواز‌ها انجام شد.
شعار سال: از خرداد ماه امسال تا کنون چندین و چند بار مقامات کشور ترکیه در پی مذاکرات دو و چند جانبه با کشور‌های مختلف پرواز‌های خود را به صورت رفت و برگشت به کشور‌های مختلف برقرار کرده‌اند، اما این اتفاق تا کنون برای ایران رخ نداده است.
 
اخیرا هم که قرار بود پرواز‌های ایران و ترکیه با ایرلاین‌های داخلی از ۱۱ شهریور ماه از سر گرفته شود دوباره مسئولان هواپیمایی و وزارت بهداشت ترکیه مجدادا لغو و تعویق این پرواز‌ها را اعلام کردند. اما طی روز گذشته یکی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یکی از آژانس‌های مسافرتی تبلیغات خود را درباره از سرگیری پرواز‌های تهران-استانبول آغاز کرد و جالب اینکه حتی جزییات شرایط انجام این پرواز را نیز اعلام کردند. در این تبلیغات آمده است که چگونه مسافران می‌توانند از نخستین پرواز توریستی استانبول پس از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند و شرایط آن مانند انجام آزمایش و در اختیار داشتن نتیجه تست PCR منفی و... و. چگونه است. حتی برخی خبر‌های رسمی و غیررسمی قیمت‌هایی را برای پرواز به ترکیه اعلام کرده اند.

اما بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار بدست آمده ، هنوز مذاکرات ایران و ترکیه ادامه دارد و نتیجه این مذاکرات هنوز مشخص نیست. این اتفاق اواخر تیر ماه امسال هم رخ داد و با وجود اینکه ترکیش ایرلاینز و برخی شرکت‌های هواپیمایی داخلی پرواز‌های خود را آغاز کرده بودند ناگهان پرواز تهران-استانبول لغو شد و تا کنون خبری از آن نیست و حتی بسیاری از مردم که در آن ایام بلیت پرواز خود را دریافت کرده بودند، مجبور شدند دوباره نسبت به لغو بلیت و سفر به ترکیه اقدام کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ساعت ۲۴، تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: saat۲۴.news/۵۱۳۲۳۳
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
خیلی جنس های ما در بازار از ترکیه میومد و به همین دلیل الان پوشاک و این ها گرون شده با باز شدن خطوط هوایی میشه امیدی داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین