پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: برخی مسافران هوایی با تست PCR جعلی به هواپیما‌ها وارد میشوند که البته در کشور‌های دیگر نیز رخ داده و در جلسه مشترکی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم آن را بررسی خواهیم کرد.
شعار سال: محمدحسن ذیبخش، درباره اظهارات وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه برخی مسافران هوایی با تست PCR جعلی اقدام به ورود به کشور کرده‌اند، اظهار کرد: این مشکل در ایران مانند بسیاری از کشور‌ها اتفاق افتاده است، اما مقرر شده تا امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کرده و این موضوع را برررسی کنیم.

وی افزود: این موضوع مورد بررسی دقیق قرار گرفته و به نظر می‌رسد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راهکاری برای آن داشته باشد که مسلما به عنوان مجری ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی از آن استقبال می‌کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس از مشخص شدن ابعاد و جزییات ورود برخی مسافران هوایی با ارائه تست PCR جعلی و ارزیابی و نتیجه‌گیری درباره راهکار‌های اجرایی ممکن، آن را اعلام خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۱۲۰۱۴۶۸۹، www.isna.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
همین یکی رو کم داشتیم واقعا! چرا باید در زمینه مدیریت بحرانی مثل کرونا این همه دست روی دست باشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین