پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۰۱۳۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
توضیحات لطیفی سخنگوی گمرک، توضیحاتی از جنس دفاع از عملکرد سازمان تحت امر است. توضیحاتی که قانع کننده نبوده و نخواهد بود. توضیحاتی که ما را مجددا به این نقطه می‌رساند که تاسیس پلیس تخصصی گمرک برای مقابله با فساد‌های احتمالی کارکنان گمرک، فساد‌های احتمالی صاحبان کالا و نظارت با رویکرد تسهیل در امور گمرکی، باید مجددا طرح مسئله شده و دنباله گیری شود. آقای لطیفی، آیا ارزیان گمرک جمهوری اسلامی ایران، حاضر هستند به سوال از کجا آورده اید، پاسخگو باشند؟ قصد اتهام زدن نداریم، اما الزاما شما باید بیشتر در این خصوص تفکر کنید.
شعارسال: توضیحات لطیفی سخنگوی گمرک، توضیحاتی از جنس دفاع از عملکرد سازمان تحت امر است. توضیحاتی که قانع کننده نبوده و نخواهد بود. توضیحاتی که ما را مجددا به این نقطه می‌رساند که تاسیس پلیس تخصصی گمرک برای مقابله با فساد‌های احتمالی کارکنان گمرک، فساد‌های احتمالی صاحبان کالا و نظارت با رویکرد تسهیل در امور گمرکی، باید مجددا طرح مسئله شده و دنباله گیری شود. آقای لطیفی، آیا ارزیان گمرک جمهوری اسلامی ایران، حاضر هستند به سوال از کجا آورده اید، پاسخگو باشند؟ قصد اتهام زدن نداریم، اما الزاما شما باید بیشتر در این خصوص تفکر کنید.
 
تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصرایران، تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۷۶۵۰، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
سلام.
ممنون از سایت خوب شما.
ولی عدم تخصیص بانک مرکزی چه ارتباطی به پلیس گمرک دارد. جالب تر اینکه این کالاها هنوز به گمرک اظهار نشده و گمرک پاسخگو تر از همه سازمان ها عمل کرده.
تصور از رسانه استقبال از پاسخگویی باید باشد و انشاالله پلیس بانک مرکزی را پیگیری کنید که همه بدبختی ها از بانک مرکزی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
تاسیس پلیس گمرک حرف منطقی و خوبیه، ولی پیشنهاد این موضوع به صحبت های لطیفی ، چندان ارتباطی پیدا نمی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین