پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۰۱۴۵۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: نخستین نمایشگاه خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در زمینه آب، برق و انرژی همزمان با نخستین خدمات شهری جمهوری اسلامی ایران اول مهرماه در شهر کابل افتتاح می‌شود.
شعار سال: حمید زادبوم درباره مدت زمان برگزاری نمایشگاه‌های خدمات شهری و آب، برق و انرژی اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه تخصصی اول مهرماه  در شهرکابل پایتخت افغانستان و با حضور مقام‌های دو کشور و تجار و بازرگانان برگزار می شود و تا سوم مهر دایر است تا تجار و بازرگانان افغانستان با توانمندی‌های تولیدی کشورمان در این زمینه آشنا شوند.
 
معاون وزیر صمت همچنین درباره تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه تخصصی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده 100 شرکت ایرانی در حوزه‌های مرتبط به معرفی توانمندی‌‌های خود اقدام می‌کنند تا زمینه توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی و صنایع مرتبط به کشور افغانستان مهیا شود.
 
زادبوم تاکید کرد: رویکرد جمهوری اسلامی ایران به بازار افغانستان صادرات خدمات فنی و مهندسی و تکنولوژی است که در این راستا با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش بنیان با حضور قریب به 30 شرکت در این نمایشگاه تشکیل شده است.
 
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران همچنین با اشاره به هیئت بازرگانی حاضر در این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: در دوره برگزاری این نمایشگاه هیئت 120 نفره تجار و بازرگانان ایرانی در حوزه انرژی و خدمات شهری در چهار روز اقامت در افغانستان مذاکرات ثمربخشی را با طرف افغانستانی خواهند داشت.
 
وی یکی از اهداف دیگر این نمایشگاه را توسعه دیپلماسی شهری با شهرهای افغانستان برشمرد و افزود: هیئت فوق را چند نفر از متخصصین مدیریت شهری و مدیران وزارت کشور و شهرداران کلان شهرهای کشور نیز همراهی می‌کنند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری تسنیم  ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1399  ، کدخبر: 2353441 ، /www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین