پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۲۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
یکی از نزدیکان پرویز فتاح: ایشان هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند و تمام وقت به امور بنیاد مستضعفان فکر می‌کند و به آن کار مشغول خواهد بود.

شعار سال: یکی از نزدیکان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره‌‌ی احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ایشان هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند و تمام وقت به امور بنیاد مستضعفان فکر می‌کند و به آن کار مشغول خواهد بود.

سید پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان، عضو هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی است و پیش از این در دولت نهم در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸وزیر نیروی دولت محمود احمدی‌نژاد بود بعد از آن به مدت ۶ سال از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ به‌عنوان مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه مشغول به فعالیت بود.

او تا پیش از مصاحبه‌ی جنجالی با تلویزیون و نام بردن از تعدادی از اشخاص و نهادهایی که زمین‌های بنیاد مستضعفان در اختیار آنها قرار داده شده است، یکی از گزینه‌های بخش‌های زیادی از اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ بود اما پس از آن و عذرخواهی به دلیل طرح آن ادعاها، مواضعی علیه او از سوی بخش‌های زیادی از اصولگرایان مطرح شد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انصاف نیوز، تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، ensafnews.com

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین