پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
پیگیری‌های دانشجویان و مردم ماهنشان در استان زنجان، در پرونده زیرآب رفتن اراضی کشاورزی مردم در روستا‌های اطراف سد ایالو، به نتیجه رسید.
شعار سال: پیگیری‌های دانشجویان و مردم ماهنشان در استان زنجان، در پرونده زیرآب رفتن اراضی کشاورزی مردم در روستا‌های اطراف سد ایالو، به نتیجه رسید.
پیگیری‌های دانشجویان و مردم ماهنشان در استان زنجان، در پرونده زیرآب رفتن اراضی کشاورزی مردم در روستا‌های اطراف سد ایالو، به نتیجه رسید.

مهدی برجی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ماهنشان از صدور رأی کارگروه رفع تداخلات کشاورزی
به نفع مردم، خبر داد.

برجی گفت: موضوع را از جهاد کشاورزی شهرستان پیگیری کردیم و به ما گفته شد که رأی کارگروه رفع تداخلات به نفع مردم بوده و باید قیمت زمین‌ها مشخص شود و پول مردم را بدهند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ماهنشان افزود: این اتفاق خوبی برای مردم است؛ چون همه کشاوزان ضرر دیده، نمی‌توانستند موضوع را پیگیری کنند. یا امکان تأمین هزینه شکایت و کارشناسی زمین را نداشتند یا وقتش را.

وی با بیان اینکه زمین‌های کشاوزی حاشیه سد ایالو چند سال است زیر آب رفته، گفت: حتی برخی از مردم هم که قیمت زمین را کارشناسی کرده بودند و سند داشتند، نتوانسته بودند که از آب منطقه‌ای پولی دریافت کنند.

برجی بیان کرد: با این پیگیری‌ها که انجام شد و رأی صادر شده، همه کسانی که در این پروژه متضرر شده و زمین هایشان زیر آب رفته، می‌توانند از شرکت آب منطقه ای، پیگیر احقاق حقوق خود باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 7 مهر   1399، کد خبر: 879086،  www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
این نشون میده وقتی مردم دست روی دست نزارند و پیگیری کنند مشکلات حل میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
مردم رو جون به لب كردن تا مشكلاتشون رو حل كنن نبايد مردم براي بيان مشكلاتشون اين همه زجر بكشن بايد سامانه اي براي اين منظور تهيه بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین