پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
اصلاح طلبان جوان بهتر است بپذیرند که در پیروزی دولت روحانی نقش پیاده نظام و نه سواره نظام را داشته اند و به جای تلاش برای رخنه در بدنه دولت به امید کسب پست های مدیریتی، به همان مزایده های ترک تشریفات دل خوش کنند!
شعارسال: "باید از ظرفیت جوانان استفاده شود" ، " نباید جوان گرایی تنها در حرف باشد" ، " با استفاده از جوانان شور و نشاط را به بدنه دولت می آوریم " و ....

جملات بالا و مشابه آن بارها از سوی استاندار گیلان در جلسات مختلف تکرار شده است اما نتیجه کار از آن چه در رسانه های اصلاح طلب منتشر می شود، نشان از آن دارد که جوانان اصلاح طلب گیلان هنوز هم سهم خود را از دولت دریافت نکرده اند.

نگاهی به آن چه در یکی دو رسانه اصلاح طلب در حوزه جوانان و تاکید بر به کارگیری آنان در بدنه دولت منتشر می شود نشان از آن دارد که پاسخ درست و مناسبی از سوی استانداری گیلان به مطالبات آنان داده نشده است به نحوی که بسیاری از جوانان اصلاح طلب که خاک ستادهای انتخاباتی حامیان دولت را خورده اند، این روزها عملا از استانداری قطع امید کرده و به دنبال کسب فرصت در بدنه دستگاه های بعضا غیرسیاسی همچون شهرداری ها هستند و البته در این راه موفقیت هایی هم کسب کردند!

پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، انتصابات مشاوران جوان، امیدی را در دل روشن کرد اما این پست های مشورتی، خیلی زود یا به بستگان نمایندگان بی توجه به گرایشات سیاسی پیشین آن ها رسید یا به نوعی در کانون های قدرت تقسیم شد و باز هم سر جوانان اصلاح طلب که از قضا بیشترین هزینه را برای پیروزی دولت در انتخابات پرداخت کرده بودند، بی کلاه ماند. انتصاب فرزند یکی از اعضای اصولگرای شورا به عنوان مشاور فرماندار تنها یکی از ده ها موردی است که می توان در این خصوص به آن اشاره کرد.

حالا هم بعید است "جوان گرایی" استاندار راهی فراتر از صحبت هایش بپیماید و بتواند به مرحله اجرا در بیاید. اصلاح طلبان جوان که البته کم کم دوران جوانی را هم پشت سر می گذارند، بهتر است بپذیرند که در پیروزی دولت روحانی نقش پیاده نظام و نه سواره نظام را داشته اند و به جای تلاش برای رخنه در بدنه دولت به امید کسب پست های مدیریتی، به همان مزایده های ترک تشریفات دل خوش کنند!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خزرآنلاین، تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1395، کد خبر: 133377، www.khazaronline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین