پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۴۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی روز جمعه با اعلام خبر استعفای خود گفت: رژیم صهیونیستی و دولت نتانیاهو در حال سقوط است.
شعار سال: «آساف زمیر» امروز (جمعه) اعلام کرد که به دلیل اوضاع کنونی این رژِیم و در اعتراض به تصمیمات بنیامین نتانیاهو درباره کرونا از سمت خود استعفا می‌دهد.
زمیر که وابسته به حزب آبی سفید است، گفت: من از اینکه دولت در آستانه فروپاشی کامل است، نگرانم و برای من روشن است که این وضعیت تا زمانی که نتانیاهو نخست وزیر باشد، تغییری نخواهد کرد.
او در فیسبوک نوشت: امروز با بنی گانتس دیدار کردم و به او خبر دادم که به عنوان وزیر در دولت از سمت خود استعفا می‌دهم. دیگر نمی‌توانم در دولتی باشم که فردی آن را ادامه می‌کند که به او اعتماد ندارم.
این وزیر اسرائیلی افزود: همه گیری کرونا و بهداشت عمومی شهروندان در بهترین حالت، دومین اولویت نخست وزیر هستند.
وی با اشاره به محاکمه نتانیاهو در ۳ پرونده فساد مالی ادامه داد: ملاحظات شخصی و قانونی برای نتانیاهو در جایگاه اول قرار دارد. نتانیاهو قادر نیست ما را از بحران عمیقی که اکنون خود را در آن می‌بینیم، نجات دهد. او مسئول اصلی مراقبت‌های بهداشتی و بحران اقتصادی و اجتماعی است که همه را تهدید می‌کند.
صد‌ها نفر از اسرائیلی‌ها در اعتراض به سیاست‌های کرونایی نتانیاهو در حال برگزاری تظاهرات مقابل منزل وی در تلاویو هستند و معتقدند که او با بهره برداری از این اوضاع به دنبال فرار از محاکمه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۲۷۳۷، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
واقعا به قول رهبري اين رژيم و رژيم امريكا بهزويدي زود مثل كشتي تايتانيك از هم ميپاشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
انشالله که اسراییل بیست سال دیگرش را نمی‌بیند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین