پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
آیت‌الله رئیسی از پاسگاه مرزی یزدان در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان بازدید کرد.

شعار سال: رئیس قوه قضائیه در ادامه سفر به استان خراسان جنوبی با حضور در پاسگاه مرزی یزدان در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان، با فرماندهان، افسران و سربازان مستقر در این پایگاه دیدار کرد.

آیت الله رئیسی در این بازدید در جریان توانمندی‌ها و امکانات موجود برای صیانت از مرز‌های کشور در حوزه‌های جنگ الکترونیک، توانمندی‌های پهپادی، رصد آنلاین و مرزبانی فیزیکی قرار گرفت.

رئیسی در ادامه سفر به استان خراسان جنوبی با حضور در پاسگاه مرزی یزدان در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان، با فرماندهان، افسران و سربازان مستقر در این پایگاه دیدار کرد.

رئیس قوه قضائیه در این بازدید در جریان توانمندی‌ها و امکانات موجود برای صیانت از مرز‌های کشور در حوزه‌های جنگ الکترونیک، توانمندی‌های پهپادی، رصد آنلاین و مرزبانی فیزیکی قرار گرفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در این بازدید رئیس قوه قضاییه را همراهی کردند.

در پایان این دیدار، آیت الله رئیسی با حضور در جمع افسران، سربازان و کادر پاسگاه مرزی یزدان، زیارت اربعین را به صورت دسته جمعی با آن‌ها قرائت کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 مهر    99، کد خبر:   2365619، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
واقعا با توجه به این که الان دستگاه قضا این همه درگیری داره و مسائل حل نشدش داره به سمت حل شدگی پیش میره ایشون وقت میذارن و به جاهای دیگه هم سر میزنن شایسته تقدیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین