پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۷
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بالگرد‌های آتش نشان و سوخت رسان به ناوگان پروازی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش پیوستند.
شعار سال: در آیین الحاق بالگرد‌های آتش نشان و سوخت رسان به ناوگان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش که صبح امروز در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش برگزار شد امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی با برشمردن اقدامات و تلاش‌های هوانیروز در تولید قدرت برای نظام گفت: این حرکت شتابان باید ادامه یابد.

وی اظهارکرد: مواضع صریح مقام معظم رهبری و فرمایشات گهربارشان را در روز نیروی هوایی شنیدیم و بدیهی است با نصب العین قرار دادن فرمایشات حضرت آقا، راه عزت و استقلال و قدرت را با تمام وجود ادامه خواهیم داد.

امیر حیدری گفت: امروز صراط مستقیم ما صراط، ولی فقیه است و در این مسیر برای نقش آفرینی به قصد پیروزی و تا شهادت عزتمندانه آماده‌ایم.

در این آیین بالگرد‌های ترابری سنگین شینوک با انجام عملیات اطفاء حریق رسماً به ناوگان پروازی هوانیروز پیوستند.

همچنین از خانواده معظم شهدای هوانیروز تجلیل شد و نشان خلبانی و فنی دانشجویان فارغ التحصیل با دستان فرمانده نیروی زمینی به آنان اهدا شد.

در این مراسم که با حضور سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش برگزار شد ۱۶ فروند از بالگرد‌های باز آماده شده و تجهیز شده به سامانه‌های عملیاتی مورد نیاز به ناوگان پروازی هوانیروز پیوستند.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در سخنانی با اشاره به نامه مستقیم خلبانان هوانیروز ارتش به محضر فرماندهی معظم کل قوا و اعلام آمادگی برای دفاع از نظام و کشور، حتی با عملیات استشهادی گفت:فرهنگ حاکم بر هوانیروز فرهنگ حماسه و رشادت و شهادت است و به این فرهنگ افتخار می‌کنیم.

سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز در این مراسم گفت: تمامی اقدامات برای باز آماد پرنده‌های ملحق شده به ناوگان پروازی ونیز بالگرد‌های مجهز شده به سامانه‌های سوخت رسان و آتش نشان به وسیله متخصصان جوان هوانیروز و با استفاده از دانش درون سازمان ونیز همکاری گرفتن از شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۱۳۴۳۶۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
همدلي و همكاري ارتش و سپاه با هم قطعا از منويات رهبري معظم هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین