پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال سازمان تامین اجتماعی بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد که در این راستا باید حق بیمه شدگان مشخص شود.

شعار سال: حجت الله میرزایی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری الیگودرز اظهار داشت: معاونت ستادی وظیفه پیگیری و نظارت بر اجرای تعهدات در پروژه‌هایی که توسط هلدینگ‌ها و صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد می‌شوند را بر عهده دارد.

وی افزود: آنچه که وزیر محترم تصویب کرده و صندوق‌ها مصوب کرده‌اند باید اجرایی شود و طبق برنامه، مجری طرح باید زمان بندی را اعلام کند.

وی ادامه داد: برخی موانع در اجرای پروژه‌ها خارج از اختیارات وزارتخانه است و تشریفات حقوقی دارد برای واگذاری زمین منطقه گردشگری حوضیان، زمین کشت و صنعت پنج هزار راسی و لاستیک سازی موضوع تامین ارز و اعلام تخصیص از سوی بانک مرکزی یک ضرورت بوده که بدون آن نمیتوان اقدامی کرد.

میرزایی اظهار کرد: اکنون شرکت‌های وجود دارند که وارداتی داشته، اما با موانع بسیاری روبرو شده اند و اجازه ورود کالا را ندارند حتی با تأمین ارز از منابع خودشان هم بانک مرکزی اجازه ترخیص نمیدهد که باید من موانع برطرف شود.

وی گفت: ترجیح می‌دهیم که پروژه‌ها با کمترین تعلل به اتمام برسند تا بازدهی مناسب را در زمان مناسب داشته باشند.

وی افزود: در قانون بودجه فرصتی وجود دارد که در مواردی که بانک‌های عامل می‌پذیرند، طرح‌هایی که بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته باشند منابع آن‌ها را بانک‌های عامل و سازمان برنامه و بودجه تامین کند.

معاون اقتصادی تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون برای ۲۵ پروژه ورزشی توافقی با بانک‌های رفاه و تعاون صورت گرفته که ۲۰ درصد آن را سازمان برنامه و بودجه و مابقی آن را بانک عامل بپردازند.

میرزایی اظهار کرد: در این راستا همکاری خوبی صورت گرفته و امیدواریم مجتمع ورزشی کارگران شهرستان الیگودرز در این فهرست قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی حق بیمه باید مشخص شود که چه کسی آن را پرداخت میکند چراکه سازمان‌های تامین اجتماعی با کسری‌های بزرگ مواجه هستند.

میرزایی گفت: امسال بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومن سازمان تامین اجتماعی کسری بودجه دارد که در این راستا باید حق بیمه مشخص شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 22 مهر    99، کد خبر:   84074802، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
تامین اجتماعی خوب پرحاشیه است... :)) کسری بودجه از طرقی و کلی امکانات از طرف دیگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
وقتي دولت بدهي هاي خودش رو براي سازمان معلوم نميكنه و پرداخت نميكنه تامين اجتماهي اين تقاص رو از مردم ميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین