پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۵۸۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
سخنگوی دولت با بیان اینکه دلار در نرخ واقعی خود نیست، عنوان کرد: دلار در بازار عرضه می‌شود؛ خریدار هم ندارد و باز قیمتش بالا می‌رود؛ عده‌ای برای افزایش قیمت منتظر هستند و شرایط ما جنگ اقتصادی است.

شعار سال: علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر افزایش قیمت خودرو و برنامه‌های دولت دراین‌باره گفت: بخشی از قیمت خودرو ناشی از تصمیم مردم برای حفظ سرمایه است، و الّا خیلی از تولید عقب نیستیم؛ بخشی هم ناشی از قیمت ارز است.

وی در ادامه به سفر روز گذشته همتی رئیس‌کل بانک مرکزی به عراق اشاره کرد و گفت: سفر آقای همتی بسیار مثبت بوده است و با تفاهم‌هایی که صورت دادند، امیدواریم منابع خودمان را در کشور‌های دیگر به‌دست بیاوریم و در روز‌های آینده فشار‌ها کمتر می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه "با ابزار‌های مالیاتی و سایر ابزار‌ها فاصله‌ها را برای سودجویی از طریق خرید و فروش ماشین کاهش می‌دهیم"، اظهار داشت: افزایش ورود خودرو به بازار را در ماه‌های آتی خواهیم داشت و آقای رزم‌حسینی برنامه‌ای برای تولید و عرضه ۱۲۵۰ هزار خودرو تا سال ۱۴۰۰ صورت داده‌اند و ایمیدرو اقداماتی را صورت خواهد داد که فشاری به بازار وارد نشود.

ربیعی ادامه داد: هم‌چنین بحث واقعی‌سازی قیمت هم دنبال شده است؛ حتی دلار هم قیمت واقعی‌اش این نیست، در بازار عرضه می‌شود، خریدار ندارد و باز قیمتش بالا می‌رود. عده‌ای برای افزایش قیمت منتظر هستند و شرایط ما جنگ اقتصادی است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ خبر: ۲۲ مهر ۱۳۹۹، کد خبر:  ۲۳۶۸۹۲۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین