پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: عربستان اگر خطا کرد تنبیهی می شود که دیگر اثری از عربستان و وهابیت در جهان نباشد.

شعار سال: سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا در حاشیه هفتمین جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما کار اصلی مان دفاع است ولی اگر لازمه دفاع، تهاجم باشد، تهاجم می کنیم.

فیروزآبادی افزود: اگر دشمن تهاجم کند قطعا با تهاجم پاسخ می دهیم اما تهاجم پیش دستانه نداریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ضرورت تقویت نیروی هوایی ارتش گفت: ما در طراحی دفاعی جنگ نامتقارن را دنبال می کنیم و این یعنی محاسبه نقاط ضعف و قوت دشمن. تجهیزات و آموزش هایی که بتواند به نقاط قوت و ضعف دشمن حمله کند را تامین خواهیم کرد.

فیروزآبادی افزود: توان موشکی ایران بازدارنده است و آمریکایی ها هم در چند روز اخیر به آن اعتراف کرده اند. امروز تمام قدرت های جهان، دقت عمل و قدرت عملیاتی موشک های جمهوری اسلامی را محاسبه می کنند.

وی در خصوص ادعاهای سعودی ها مبنی بر تامین سلاح برای یمنی ها توسط جمهوری اسلامی گفت: عربستان غلط زیادی می کند و اسب تروای آمریکایی هاست. ایستادگی مردم سوریه، عراق و یمن امروز سر عربستان را شکانده است.

مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: عربستان کودکان یمن را می کشد و بر سر کودکان مظلوم بمب می ریزد. موشک های ما آماده بودند و اگر می خواستیم دخالت کنیم روز اول برای یمنی ها موشک می‌فرستادیم. هنر ما این است که ملت ها را آموزش می دهیم تا آنها از درون رشد و نمو پیدا کنند. عربستان در حدی نیست که ایران را تهدید کند.

وی با بیان اینکه عربستان اگر خطا کرد تنبیهی می شود که اثری از عربستان و وهابیت در جهان نباشد اظهار داشت: سران امروز عربستان و مسیری که وهابیت در حال طی کردن آن است مسیر روشنی نیست و آنها را به اضمحلال نزدیک می کند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 6 مهر 1395، کد مطلب: 3780221:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین