پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۹۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۰
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: تلاش می‌کنیم در روند توزیع گاز مایع نظارت‌ها تمام و کمال انجام شود تا اگر تخلفی بود با آن برخورد کنیم.
شعار سال: مصطفی صالحی با اعلام این خبر گفت: با هرگونه تخلف در حمل‌ونقل، توزیع و پخش گاز مایع با جدیت برخورد می‌شود و هیچگونه کوتاهی، قصور و یا تخلف از سوی شرکت‌های پیمانکار در این زمینه قابل قبول نیست.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اظهار کرد: با توجه به اینکه از کل سهمیه استان فقط ۳۸ درصد از گاز مایع جذب شده است دستگاه‌های متولی از جمله شرکت نفت و شرکت‌های توزیع باید تلاش مضاعف برای جذب کامل سهمیه داشته باشند.
وی افزود: برای جلوگیری از تخلفات در توزیع گاز مایع، شرکت توزیع در مرحله ارسال گاز به مناطق استان میزان، تعداد و مقدار آن را به فرمانداری‌ها، بخشداری‌های مربوطه و سازمان صمت استان اعلام کند و پس از توزیع نیز میزان آن توسط دستگاه‌های نظارتی به استانداری گزارش داده شود.
صالحی خاطرنشان کرد: شرکت نفت موظف به تأمین و ذخیره‌سازی نفت سفید برای مناطق مختلف استان است که باید قبل از فرارسیدن فصل بارندگی اقدام فوری و لازم از سوی شرکت نفت انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۴۰۶۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
افسوس که در کشور ما خیلی از سرمایه ها مغفول مانده یا هدر میره یا درست استفاده نمیشه /کشوری با این منابع غنی گاز و نفت چرا باید اینقدر از لحاظ اقتصادی مردمش در سختی باشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا اگر برخورد هارو در اين زمينه شديد كنن ديگه از اين دست جرم ها نمي بينيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
يعني ما در هر زمينه اي متخلف داريم تو ايران! ماشالله تو سالهاي اخير متخلف پرور شديم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
حالا در اين حد هم نيست دوست عزيز اما تا جايي كه من ميدونم فكر ميكنم اين متخلف ها دولتي باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین