پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۸۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: در سال گذشته حدود ۴۹۰ هزار نفر شب خدمت در گرمخانه‌های تهران داشتیم و پیش بینی می‌شود امسال این تعداد به ۷۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

شعار سال: سید مالک حسینی، رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، با بیان اینکه در فصل تابستان بخشی از مشکلات گرمخانه‌ها حل شد، گفت: متأسفانه اکثر مکان‌هایی که در حال حاضر از آن‌ها به عنوان گرمخانه استفاده می‌شود در گذشته کاربردهای دیگری داشته و زیرساخت مناسب برای گرمخانه‌ها فراهم نشده است.

او ادامه داد: امسال توانستیم برای گرمخانه‌ها شرایط بهتری را فراهم کنیم و طی بازرسی‌های سر زده‌ای که بنده داشتم وضعیت خوبی در گرمخانه‌ها وجود دارد و دستورالعمل‌ها به خوبی رعایت می‌شود.

رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر هوا به قدری سرد نشده که شاهد حضور بیشتر کارتن خواب‌ها در گرمخانه‌ها به ویژه از مناطق اطراف تهران باشیم. کارگران فصلی زیادی هستند که به دلیل نداشتن به محل اسکان گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنند که هنوز مهمان ما نشده‌اند.

او افزود: ما به دلیل شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنیم تا مشارکت بیشتر مددجویان را داشته باشیم و آموزش‌ها به این افراد انجام شده است و عمده‌ مددجویان خود مراقبتی را یاد گرفته اند و شیوه نامه‌ها را رعایت می‌کنند؛ در حال حاضر هم روزی سه نوبت گرمخانه‌ها به طور کامل ضد عفونی می‌شوند و امسال خوشبختانه مددجویان بیشتر از قبل رعایت می‌کنند و شرایط بهتر از گذشته شده است.

حسینی با اشاره به اینکه بیشتر کمک‌های مردمی به مددجویان لباس و غذا است، گفت: یا خیرین خودشان به این اماکن مراجعه می‌کنند و اقلام را تحویل می‌دهند یا اینکه از طریق تماس تلفنی با ۱۳۷ این کمک‌ها را ارسال می‌کنند، لذا در برنامه خود داریم که تا پایان سال آمار کمک‌های مردمی در همه‌ زمینه‌ها را منتشر کنیم.

رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بخشی از مددجویان مدارک هویتی ندارند و نمی‌توانند از بیمه‌ها استفاده کنند و اگر کسی از این مددجویان بیماری سختی داشته باشد یا نتواند هزینه‌ مداوای خود را تأمین کند، ما این هزینه‌ها را تأمین می‌کنیم و به دنبال آن هستیم که ساز و کار بهتری برای این افراد فراهم شود.

 او افزود: سال گذشته در تهران حدود ۴۹۰ هزار نفر شب خدمت داشتیم و امسال پیش بینی ما این است که در دوره یک ساله این تعداد به ۷۰۰ هزار نفر در شب افزایش پیدا کند. در مجموع ۲۰ گرمخانه در تهران داریم که ۴ گرمخانه برای زنان و ۱۶ گرمخانه برای مردان است.

شعار سال، برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 2 آبان ۹۹، کدخبر:  5589، yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
هرچی میاد باید اورژانس های اجتماعی خودمون رو قوی تر کنیم تا بتونیم در صدد تامین نیاز های شهر ها بر بیایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
مساله کرونا رو این ها میخوان چیکار کنن تو این گرمخانه ها؟ این ها اکثرا چون در خیابان ها هستن ناقلن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
این گرم خانه ها همین الانش همباید به دو برابر چیزی که هست افزایش ظرفیت پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین