پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: «مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران برای ساخت و تعمیر انواع کشتی‌های بزرگ و کوچک آمادگی کامل دارد و می‌تواند در این حوزه نیازمندی‌های ایران را برطرف کرده و رقیبی قدرتمند برای یارد‌های منطقه باشد.»
 شعار سال: مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: شناور نفتکش آرتاویل دارای ابعادی به طول ۲۴۸ متر، عرض ۴۳، ارتفاع ۱۹ متر و وزن ۵۶ هزار تن است.
حمید رضاییان اصل شامگاه یکشنبه در بازدید از روند تعمیر این  غول پیکر افزود: این نفتکش باید تعمیرات اساسی و زیرآبی از جمله در بخش موتور اصلی، تعویض لوله‌های اصلی روی عرشه و ژنراتور‌ها بر روی آن انجام شود که تداوم این‌گونه تعمیرات می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود.
 
آرتاویل در دستان ایزوایکو

وی بیان داشت: مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران برای ساخت و تعمیر انواع کشتی‌های بزرگ و کوچک آمادگی کامل دارد و می‌تواند در این حوزه نیازمندی‌های ایران را برطرف کرده و رقیبی قدرتمند برای یارد‌های منطقه باشد.
رضاییان اصل ادامه داد: ورود شناورها، کشتی‌ها، نفتکش‌ها، کانتینربر‌ها و لایروب‌ها به مجموعه ایزوایکو موجب رونق بازار کشور و منطقه می‌شود که این نشان دهنده‌  گوشه‌ای از توانایی‌های متخصصان داخلی است.
وی گفت: در کشور هیچ مجموعه‌ای توانمندی ایزوایکو را در ساخت و تعمیر کشتی ندارد و این مجتمع می‌تواند هر نوع کشتی در هر اندازه‌ای که مورد نیاز بخش‌های مختلف کشور باشد را به صورت کامل طراحی و بسازد.
مدیرعامل ایزوایکو یادآورشد: تمام مراحل طراحی، ساخت، تعمیرات و به آب اندازی شناورها، توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده که مجموعه‌های صنعتی و مدرن بویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.
 ایزوایکو تلاش می‌کند در افق ۱۴۰۴، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی، ترمینال‌های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:۸۸۱۸۳، mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
من که فکرنمیکنم این دو تا شرکت بتونن با این وضعی که در پیش گرفتن به جاهای خوبی برسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
اتفاقا همكماري صنعتي بين دو شركت مرتبط ميتونه زمينه ساز بروز تحول در صنعت باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
رشته مهندسي دريا در ايران بايد خيلي بيشتر از اين بهش رسيدگي بشه تا بتونه در اينده مشكلات كشور رو حل كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین