پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از فراهم شدن امکان اطلاع از استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه با بهره‌گیری از اپلیکیشن «پلیس من» خبر داد.
شعار سال: سردار حسن مهری گفت: یکی از مشکلاتی که برخی افراد با آن رو به رو هستند، بی اطلاعی افراد دارای گذرنامه از وضعیت خروج از کشور بود، ممکن است برخی افراد به دلایلی نظیر بدهی مالیاتی و دستور قضائی امکان خروج از کشور را نداشته باشند، اما، چون از آن بی خبر بودند اقدام به تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل کرده، اما حین خروج با مشکل مواجه می‌شوند.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون با وجود کاهش پرواز‌های داخلی و خارجی به جهت شیوع ویروس کرونا، به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور شاهد افزایش ۱۴ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز هستیم.
مهری ادامه داد: در همین راستا و با هدف ارتقاء خدمات الکترونیک پلیس، نرم افزاری به نام «پلیس من» با قابلیت‌های فراوان طراحی شد که با استفاده از آن امکان استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه، اعتبار گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور فراهم شده است.
علاقه مندان می‌توانند برای دریافت این اپلیکیشن به سایت www.epolic.ir مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:  19 آبان1399، کد خبر: 1453596،  www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
ممنوع الخروجي خيلي خوبه كه همچين سامانه اي داشته باشه چون بندگان خدا تا فرودگاه ميرفتن بعد مطلع ميشدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین