پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار روز گذشته در شهر جده واقع در غرب عربستان را که به زخمی شدن چهار تن انجامید، به عهده گرفت.
شعار سال:  شبکه خبری الجزیره به نقل از خبرگزاری رویترز گزارش داد: داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله روز گذشته به مراسمی که در گورستانی در جده برگزار شد، بر عهده گرفت.

صبح روز چهارشنبه انفجاری در مراسم بزرگداشت کشته شدگان جنگ اول جهانی با حضور نمایندگان چند کشور در گورستان غیرمسلمانان در شهر بندری جده روی داد که چهار نفر در این انفجار زخمی شدند.

این مراسم روز چهارشنبه در ۱۰۲ مین سالگرد پایان جنگ اول جهانی همزمان با چند کشور اروپایی، در عربستان برگزار شد. این انفجار در پی حمله ۲۹ اکتبر (هشتم آبان) یک شهروند سعودی با سلاح سرد به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده رخ داد که با وجود دستگیر شدن عامل آن، انگیزه اش هنوز اعلام نشده است.

پاریس در پی اوج گیری اعتراض‌های مسلمانان به اهانت نشریات فرانسوی به مقدسات اسلام، به شهروندانش در عربستان و دیگر کشور‌های اسلامی هشدار داد که در آماده باش کامل قرار داشته باشند.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا،تاریخ انتشار:23آبان1399،کدخبر:1086847،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
اين داعش چرا تموم نميشه؟ الان اگر سليماني جان ما زنده بود اين ها جرات نميكردن نفس بكشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین