پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۷۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
استاندار قزوین از وصول مالیات استان قزوین در تهران گلایه کرد و از کمیته درآمد‌های استان قزوین خواست تا میزان مالیات پرداختی استان قزوین در تهران را مشخص کند.
شعار سال:هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار کرد: مبنای پرداخت مالیات باید بر اساس محل استقرار صنایع باشد.
 
وی افزود: برخی واحدها و بنگاه‌ها مالیات خود را در تهران پرداخت می‌کنند و قزوین از این محل بی نصیب می‌ماند این در حالی است که باید مالیات بر مبنای محل استقرار بنگاه، به همان استان تعلق بگیرد.
 
استاندار قزوین ادامه داد: اینکه مالیات بنگاه‌های مستقر در استان قزوین در تهران و دیگر استان‌ها پرداخت می‌شود نشانگر ضعف دستگاه‌های نظارتی و مالیاتی است و باید جلوی این کار گرفته شود.
 
وی عنوان کرد: حتماً باید کمیته درآمدهای استان به طور دقیق میزان مالیات‌های بنگاه‌های مستقر در استان که در تهران وصول شده است را مشخص و اعلام کند.
 
مقام عالی دولت در استان قزوین با اشاره به میزان پایین درآمدهای برخی دستگاه‌ها در استان قزوین عنوان کرد: باید علت این درآمد پایین مشخص شود تا در صورتی که عواملی غیر از کرونا از جمله مدیریت ضعیف باعث وصول پایین درآمدها شده با مدیر مربوطه برخورد شود.
 
وی گفت: برای محاسبه میزان صادرات استان قزوین باید تمامی داده‌های مرتبط تجمیع و یک عدد واحد و مشترک اعلام شود اما در شرایط فعلی میزان صادرات استان بر اساس دو داده صادره از گمرک و یا صادره با کارت بازرگانی افراد مستقر در استان سنجیده می‌شود.
 
جمالی پور با اشاره به تحقق ۴۷ درصدی برنامه صادرات در سال جاری تصریح کرد: باید همه ظرفیت‌های استان قزوین در حوزه صادرات اعم از صنعت و کشاورزی به میدان آورده شود.
 
وی ادامه داد: متأسفانه بخشی از صادرات استان قزوین نیز از استان‌های دیگر انجام می‌شود و به همین دلیل باعث می‌شود تا گزارش‌های صادراتی استان قزوین کام، جامع و مثبت دیده نشود.
 
استاندار قزوین افزود: باید داده‌های صادراتی در استان قزوین نجمیع شود تا به یک آمار و داده واحد در این حوزه دست یابیم.
 
استاندار قزوین در پایان با اشاره به اجرای طرح کاداستر در قزوین یادآور شد: اجرای دقیق این طرح می‌تواند مانع بروز فساد از جمله زمین خواری بشود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار: 24  آبان  1399  ، کدخبر: 5071381، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
برای چی باید استانی مثل قزوین که این همه در زمینه تولید هم شوفا شده رو با این کارها زمین بزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
استان قزوین در ایران یکی از بهترین استان ها در زمینه ایجاد اشتغال بوده و هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین