پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۷۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با تکمیل و بهره برداری طرح‌های تولیدی دست اجرا، ۲۲ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد خواهد شد.
شعار سال:حمیدرضا خانپور اظهار داشت: این آمار به اشتغال مستقیم اختصاص دارد و بدون شک شغل های غیرمستقیمی که با راه اندازی و بهره برداری واحدهای تولیدی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی در حوزه خدمات، حمل و نقل و سایر بخش های جانبی ایجاد می شوند نیز قابل توجه خواهد بود.
 
وی با اشاره به رشد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قزوین طی ۲ سال اخیر با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، اظهار داشت: بر همین اساس، چهار هزار شغل از مشاغل یاد شده که با بهره برداری از طرح های در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد می شوند، مربوط به طرح های سرمایه گذاران جذب شده در سال گذشته و ۲ هزار شغل نیز مربوط به سرمایه گذاران جذب شده در نیمه اول امسال است.
 
این مسوول به ساخت و ساز واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین اشاره کرد و  یادآور شد: نزدیک به ۶۰۰ طرح از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در مراحل مختلف اجرا و ساخت قرار دارند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۳۰۰ طرح تولیدی در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله نصب سوله و ماشین آلات هستند که تعداد طرح های در وضعیت نصب سوله ۲۵۰ مورد و طرح های در دست نصب ماشین آلات نیز ۵۰ مورد است.
 
این مسوول یادآور شد: در حال حاضر حدود ۳۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین شاغل هستند.
 
وی یادآور شد: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری نزدیک به سه هزار نفر در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مشغول به کار شوند.
 
استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.
 
نزدیک به هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند که با تکمیل طرح های در دست اجرا و ساخت این رقم به هزار و ۶۰۰ مورد افزایش خواهد یافت.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 29  آبان  1399  ، کدخبر: 84115633، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
خیلی از استان های دیگه نیروی کار خودشون رو در قزوین مشغول به کار کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
22 هزار شغل رقم کمی نیستا... مردم فکر نکنن کار اسونیه! این کار فقط همت میخواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین