پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۱۳۴۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد با بیان اینکه بررسی و تصویب شیوه نامه قیمتی فولاد در مجلس به تعویق افتاد و به روز چهارشنبه موکول شده است، گفت: تصویب این شیونامه قیمتی عواقب بسیار بدی برای صنعت فولاد خواهد داشت.
شعار سال: رضا شهرستانی با اشاره به شیوه نامه قیمت گذاری فولاد که از سوی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری ارائه شده است، اظهار کرد: بررسی و تصویب این شیوه نامه در مجلس به تعویق افتاد و به روز چهارشنبه موکول شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران افزود: تصویب این شیوه نامه قیمتی عواقب بسیار بدی برای صنعت فولاد، سرمایه گذاری و بورس خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس این شیوه نامه قیمت پایه محصولات فولادی از ۹۵ درصد فوب به ۸۵ درصد "سی آی اس" تغییر می‌کند، همچنین محصولات باید از طریق بورس عرضه شود در غیر این صورت با جریمه و تصمیمات تعزیراتی مواجه می‌شود، گفت: فولاد تنها صنعتی است که در شرایط تحریم، کرونا و تورم به صورت مناسب در حال فعالیت و تولید است و هر ساله موفق بود به همین دلیل عده‌ای به دنبال ضربه زدن به آن هستند و این تصمیمات فاجعه آمیز به صنعت فولاد وارد می‌کند.

شهرستانی بیان کرد: تصریح کرد: امیدواریم این شیونامه قبل از مطرح شدن در مجلس توسط وزارت صنعت اجرایی شود تا مضررات آن برای همه مشخص شود.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران درباره طرح مجلس درباره قیمت گذاری فولاد نیز خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح نیز همه محصولات فولاد باید در بورس عرضه و مازاد آن به تشخیص وزارت صمت صادر شود، همچنین عوارض پلکانی برای زنجیره در نظر گرفته می‌شود، مشوق‌های صادراتی مالیاتی حذف و کف و سقف قیمت تعیین می‌شود که نتیجه‌ای جز ایجاد رانت ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بورس نیوز، تاریخ انتشار: 3 آذر 1399، کد خبر: 231682،  www.boursenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
قیمت گذاری ها در ایران اصلا از رویه ثابتی تبعیت نمیکنه و مشکل اصلی بازار ما همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
فولاد در ایران باید بهتر از این ها می بود وضعیتش نه اینکه این گوهر گران بهای تولید رو به این وضعیت در بیارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
همین رو کم داشتیم که در زمینه فولاد هم دستمون رو رو به کشور های همسایه دراز کنیم واقعا متاسفم برات روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین