پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۱۳۹۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع روغن نباتی ایران گفت: در حال حاضر بطور متوسط روزانه ۴ تا ۵ هزار تن روغن نباتی بوسیله کارخانجات در سطح کشور توزیع می‌شود.
شعار سال: ابوالحسن خلیلی افزود: توزیع تمامی این روغن‌ها زیر نظر سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت هر استان در حال اتفاق افتادن است.

وی اظهارداشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز بصورت مستقیم دارای سهمیه خاص برای عرضه روغن نباتی به مصرف کنندگان هستند.رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع روغن نباتی ایران گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از روغن خام برای تولید روغن خوراکی در داخل از محل واردات تامین می‌شود.
 
افزایش بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلاری قیمت روغن خام در بازار‌های جهانی

وی افزود: بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار قیمت روغن خام در بازار‌های جهانی افزایش پیدا کرده که این روی قیمت تمام شده روغن نباتی تصفیه شده مورد مصرف خانوار در کشور اثر مستقیم دارد.

خلیلی همچنین قیمت بالای روغن خام در بازار‌های جهانی را از جمله دلائل افزایش قیمت روغن نباتی در کشور برشمرد و اظهارداشت: تامین روغن خام و دانه‌های روغنی در داخل بیش از ۹۰ درصد به واردات وابسته است.

وی در ادامه سخنان خود به تلاطم بازار روغن نباتی در هفته‌های گذشته اشاره کرد وگفت: در هشت ماه گذشته در تولید و توزیع روغن نباتی در احجام مصرفی خانوار در کشور مشکلی وجود نداشت و تا همین دو هفته پیش در هم فروشگاه‌ها مملو از روغن‌های مورد نیاز خانوار بود و هیچ گونه تقاضای مازادی در بازار به چشم نمی‌خورد، اما از دو هفته قبل انتشار چند خبر منفی در فضای مجازی بازار روغن را متلاطم کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع روغن نباتی ایران افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد که تقاضا در هر روز سه برابر روز‌های عادی شده و هجوم مردم به فروشگاه‌ها باعث خالی شدن قفسه‌ها شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۷آذر ۱۳۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۳۹۸۰۷۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
با این حال بازم هنوز مردم در تامین روغن برای خونه هاشون مشکل دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
پس برای چی باید این همه مردم در دریات روغن ها از سوپری هاشون این همه مشکل داشته باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
پس چرا تو شهر های شمالی انقدر کمبود روغن سرخ کردنی وجود داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین