پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۰۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی فرارسیده که رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت این روز پیامی صادر کرد.
شعار سال: متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن هفتم آذر «روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی» و چهلمین سالگرد حماسه بزرگ رزمندگان دریا دل موشک‌انداز «پیکان» در عملیات «مروارید» و خلق حماسه‌ای ماندگار و غرور انگیز با تسخیر پایانه‌های نفتی «البکر» و «الامیه» و تحقیر ارتش بعثی صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن را گرامی می‌دارم.
نیروی دریایی ارتش با گذشت ۳۲ سال از دفاع مقدس و روز‌های پر حادثه و پر خطر جنگ تحمیلی ۸ ساله به یمن هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همت و اراده وصف‌ناپذیر فرماندهان و کارکنان عالیقدر، متعهد، مؤمن و انقلابی خود با گام‌های بلند در چارچوب دکترین، راهبرد‌ها و الزامات دفاعی کشور به جایگاهی نائل آمده است که شعاع عظمت و اقتدار آن، رؤیای استکبار جهانی و قدرت‌های فرا منطقه‌ای برای تسلط بر مؤلفه‌های امنیتی منطقه را باطل و ایران اسلامی را پیام‌آورصلح، دوستی و امنیت در آب‌های سرزمینی و پیرامونی قرار داده است.

در شرایطی که قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران با دو بال قدرتمند خود یعنی «نیروی دریایی ارتش» و «نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با ظرفیت‌سازی برای انجام مأموریت‌های بزرگ و منحصر به فرد، عمق راهبردی خود را از کرانه‌های خلیج فارس، دریای عمان و شمال اقیانوس هند به آب‌های دور و اقیانوس‌های فرادست توسعه داده و به عنوان لنگرگاه امنیت فرامنطقه‌ای به ایفای نقش‌های حساس می‌پردازد؛ الزامات ناشی از تهدیدات متصور فراروی اقتضا می‌کند این روند پر افتخار و غرور انگیز از پیشرفت با عزم، روحیه و همت مضاعف و اقدام و حرکت پرشتاب‌تر تداوم یابد و ابعاد و شعاع گسترده‌تری بیابد.

متناسب سازی دانش و مهارت خاص و سنجیده دریایی با برد مأموریت‌ها و عملیات ها؛ برقراری تعاملات همه جانبه و متنوع در ابعاد آموزشی و عملیاتی با کشور‌های همسو و دوست؛ توانمندسازی مطمئن برای تداوم آماد و پشتیبانی در مسافت‌های دور و قابلیت‌های آفندی، پدافندی و ماندگاری در دریا؛ در زمره جهت‌گیری‌ها، اولویت‌ها و درس‌هایی است که به استناد اندیشه‌های دفاعی امامین انقلاب اسلامی، در مقطع تاریخی حاضر هیچ گاه نباید مورد غفلت قرار گیرد.
بر ارواح مطهر و تابناک شهیدان همیشه زنده دفاع مقدس، مدافعان حرم و عرصه امنیت دریایی به ویژه شهدای گرانقدر عملیات مروارید درود می‌فرستم و با تبریک این روز خجسته به آحاد فرماندهان و کارکنان غیور، دلاور و خردمند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی؛ ادامه توفیق آنان در این راه نورانی و عزت بخش برای ایران و ایرانی را از درگاه حضرت کبریایی طلب می‌کنم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۹۳۴۲۱۱، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
۳۲ سال از دفاع مقدس می گذره و فقط یاد و خاطره شهدا باقی مانده. کسانی که رفتند تا نام ایران زنده بماند ولی نمیدونستن آینده کشور به اینجا می رسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
ر زمینه نظامی اونقد قوی هستیم که من در مردم عزیزمون اصلا در این زمینه دغدغه ای احساس نمیکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
سردار باقری محبوب دل همه مردم ایرانه واقعا در این زمینه مردم پشتشون به شما خیلی گرمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
نیروی دریایی ایران در سال های اخیر انقدی رشد کرده که همیشه مورد توجه رسانه های خارجی بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین