پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۰۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
برخی رسانه‌ها و فعالان مجازی بجای آنکه پاسخ اظهارات گوینده مطلب را داده و از امام و انقلاب دفاع نمایند، در اقدامی هماهنگ و گسترده! چنان به بیت و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) حمله کرده اند، که گویی این سخنان را ایشان زده اند نه عیسی کلانتری!
شعار سال: اخیرا ویدئویی از اظهارات آقای عیسی کلانتری منتشر شده که امام خمینی(ره) را فرزند ناخلف آمریکا، خوانده است! حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری معاون موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) در واکنش به این اظهارات نوشته است:
 
اخیرا ویدئویی از اظهارات آقای عیسی کلانتری منتشر شده که امام خمینی(ره) را فرزند ناخلف آمریکا، خوانده است!
 
بنظر می رسد سخنان مطرح شده از جانب این مدیر ارشد دولت تدبیر و امید، بدان پایه از سخافت و سستی ست که بی نیاز از پاسخ باشد، چرا که هر کسی کمترین شناختی از امام(ره) داشته باشد، می داند که مبارزه با آمریکا بعنوان نماد استکبار، بیت الغزل مبارزات سیاسی امام (ره) از سال ۴۲ تا هنگامه ی رحلت شان بوده است.
 
و بطلان ادعای رضایت آمریکا به شکست شاه هم به گواهی اسناد متواتر تاریخی، اظهر من الشمس است.
 
اما نکته ای که برای اینجانب قابل هضم نیست دو مسئله است:
 
نخست آنکه چرا مسئولان ارشد نظام بخصوص روسای محترم سه قوه و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و رسانه ی ملی، در برابر این صحبت های جسارت آمیز سکوت نموده و موضع گیری انقلابی نکرده اند؟
 
چرا این مدیر ارشد دولتی را وادار به اصلاح سخنان خود و عذر خواهی از پیشگاه امام و امت امام نکرده اند؟!
 
نکته دوم آنکه برخی رسانه ها و فعالان مجازی بجای آنکه پاسخ اظهارات گوینده مطلب را داده و از امام و انقلاب دفاع نمایند، در اقدامی هماهنگ و گسترده! چنان به بیت و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) حمله کرده اند، که گویی این سخنان را ایشان زده اند نه عیسی کلانتری!

این در حالی است که از آغاز این داستان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام و سایت جماران از اولین گروه های موضع گیری کننده بوده اند.

به این عزیزان به ظاهر دلسوز باید گفت: این تذهبون؟!
 
براستی شما را چه می شود که بجای دفاع از امام مظلوم به یادگار و موسسه منتسب به ایشان می تازید؟! اگر تحت تاثیر شایعات سیاسی، نگران کاندیداتوری یادگار حضرت امام در انتخابات ریاست جمهوری آینده هستید، بگذارید همان گونه که فرزند ایشان گفته اند، خیالتان را راحت کنم؛ که آیت الله سید حسن خمینی قصد کاندیداتوری ندارند، پس لطفا نه عِرض خود ببرید و نه زحمت دیگران بدارید.
 
علی کمساری
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شقفنا  ، تاریخ انتشار:  7 آذر  1399  ، کدخبر: 1052697 ، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
من نمیدونم برای چی باید صحبت های یک فرد کاملا بی سواد اون هم در زمینه محیط زیست این همه بازخورد داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین