پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
فرمانده اسبق سپاه گفت: امروز با کسب اجازه از مقام معظم رهبری، لباس پاسداری از نظام را بار دیگر پوشیده‌ام تا در بعد اقتدار و امنیت، تجربیاتم را در اختیار فرماندهان جوان سپاه قرار دهم.

شعارسال: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حوزه علمیه رضویه شیراز، با آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت‌الله دستغیب خطاب به فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: بسیار خوشحالیم که شمارا بار دیگر در لباس سبز پاسداری می‌بینیم. هم نام شما دفاع مقدس را تداعی می‌کند و هم ایام دفاع مقدس نام شمارا برای مردم تداعی می‌کند.

وی ایشان با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ارتباط آن با توسل رزمندگان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: ان‌شاءالله این روحیه انقلابی، همراه باتدبیر در جامعه ما حفظ شود.

در این دیدار، محسن رضایی نیز ضمن یاد کردنِ از همراهی‌های آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب با انقلاب و حضور ایشان در جبهه‌های دفاع مقدس، گفت: از شنیدن این گزارش و پیشرفت‌ها خوشحالم. از قدیم شیراز دارالعلم بوده و این شهرت برای این شهر فرهنگی باید حفظ شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خون شهدا و ایثار رزمندگان مسئولیت مدیران و کارگزاران نظام را بیشتر کرده است. ما با چشم خود جان‌فشانی جوانان مخلص و پاک را برای این نظام دیده‌ایم.

رضایی به اوضاع منطقه و تهدیدات پیش‌رو اشاره‌ کرده و افزود: باید آمادگی و هوشیاری خود را در زمینه‌های مختلف حفظ کنیم. امروز با کسب اجازه از مقام معظم رهبری، این لباس پاسداری از نظام را بار دیگر پوشیده‌ام تا در بعد اقتدار و امنیت، تجربیات خود و همرزمانم را در اختیار فرماندهان جوان سپاه قرار دهم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 12مهر1395، کدخبر: 228365: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین