پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
برخی از آن‌ها که تحمل چنین زندگی را نداشته‌اند پیش از آن‌که معتاد یا کارگر جنسی بشوند تصمیم به فرار می‌گیرند که اغلب خوش‌شانس نیستند.
شعار سال: موضوع کارگران جنسی یک بحران جهانی است که ایران هم از آن بی بهره نیست. البته در ایران معمولا روی آن سرپوش می‌گذارند؛ چشم بستن روی عواملی که یک زن را به سمت کارگری جنسی می‌کشاند. عواملی که اگر به درستی مطالعه، شناسایی و فهم شوند از جمعیت زنانی که ناخواسته به سمت کارگری جنسی کشیده می‌شوند کم می‌شود.

مصاحبه با زنان کارگر جنسی پرده از بسیاری مشکلات آن‌ها بر می‌دارد. آن‌ها اغلب ازدواج‌های ناموفقی داشته‌اند. خیلی از آن‌ها به خواست شوهر یا پدر معتادشان کارگر جنسی شده‌اند؛ هرچند در فرایند زندگی مشترک خودشان هم گرفتار اعتیاد شده‌اند. برخی از آن‌ها که تحمل چنین زندگی را نداشته‌اند پیش از آن‌که معتاد یا کارگر جنسی بشوند تصمیم به فرار می‌گیرند که اغلب خوش‌شانس نیستند و گرفتار باند‌های کارگری جنسی می‌شوند.
تعداد بازدید : 102

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری عصرایران، تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۷۵۸۵۹۲، asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین