پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
ادعای حمله هوایی به خودرو حمل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت یکی از فرماندهان نظامی ایران از اساس صحت ندارد و قویا تکذیب می‌شود.
شعار سال: یک منبع آگاه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر حمله هوایی به فرماندهان سپاه قدس در مرز سوریه و عراق، گفت: پس از ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده، رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا برای تحت الشعاع قرار دادن، اقدام تروریستی موساد یک خبر جعلی را بر خروجی رسانه‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ادعای حمله هوایی به خودرو حمل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت یکی از فرماندهان نظامی ایران از اساس صحت ندارد و قویا تکذیب می‌شود.

این منبع آگاه در پایان اظهارات خود تاکید کرد: دشمن برای فرار از انتقام قطعی ایران، دست به سناریو سازی‌های متعددی میزند که خبر منتشر شده اخیر نیز در همین پازل تعریف میشود. شاید لازم باشد بار دیگر یادآوری کنیم که انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده قطعی است و این سناریو سازی‌ها در انگیزه و رفتار جمهوری اسلامی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تهران پرس، تاریخ انتشار: 15 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:315019، tehranpress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین