پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۵۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
گروهی از متخصصان که همگی دارای دانشنامه دکتری در رشته‌های مرتبط هستند، به عنوان شورای علمی بر تولید محتوا‌ها نظارت دارند.
شعار سال: کودکان زیر 6 سال ایران، صاحب رسانه شدند.
 
روان شناسان می گویند 90 درصد ساختار شخصیتی انسان در 6 سال نخست زندگی شکل می گیرد؛ بنابراین، بسیار مهم است که مادرها و سایر اعضای خانواده و نیز مربیان دقیقاً بدانند که با کودکان در این چند سال حساس و طلایی، چگونه رفتار کنند و نیازهای روان شناختی، بهداشتی، تغذیه ای و مراقبتی آنها را چگونه برطرف نمایند.
 
از این رو، جمعی از متخصصان و فعالان حوزه کودک، گرد هم آمده اند تا محتواهای آموزشی «کوتاه» و «مستند به دانش روز» را «به زبانی ساده» در اختیار خانواده ها و مربیان قرار دهند و آنها را از پست های متفرقه و غیر علمی که در فضای مجازی راجع به کودکان پخش می شود، برهانند.
 
سایت "تا6" اولین سایت حوزه کودکان در ایران نیست ولی دو ویژگی منحصر بفرد دارد: اول آن که صرفاً و به طور تخصصی به نیازهای کودکان زیر 6 سال می پردازد و دوم این که گروهی از متخصصان که همگی دارای دانشنامه دکتری در رشته های مرتبط هستند، به عنوان "شورای علمی" بر تولید محتواها، نظارت دارند. اسامی و مدارج و سوابق علمی این استادان، در خبر بعدی (فردا) اعلام خواهد شد.
 
سایت "تا6" بخش های مجزایی برای هر سن و نیز قسمت های جداگانه ای برای آموزش های "روان شناسی، سلامت، تغذیه، مراقبت و خلاقیت، استعداد و بازی" دارد.

همچنین مشاوران "تا6" در سه زمینه "روان شناسی"، "تغذیه" و "پزشکی" به پرسش های شما پاسخ می دهند.

قصه های صوتی و نوشتاری نیز که توسط نویسندگان "تا6" به صورت هدفمند، نوشته و آماده شده است، می تواند شب های کودکان شما را زیباتر و رنگین تر کند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار: 9  آذر  1399  ، کدخبر:758274 ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
بهترین اتفاقی که میتونست دراین زمینه رقم بخوره داره اتفاق میفته بازم خداروشکر بابت این موضوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
کم کم رسانه ها دارن فعالیت خودشوندر زمینه جامعه شناسی و روانشاسی رو پی میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
چقدر سایت خوبی .برای بچه هامون خیلی نیاز داشتیم به این اطلاع رسانی و کمک ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین