پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۶۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» در چهارچوب یک نقشه راه محاسبه شده از حیث فنی، حقوقی و سیاسی طراحی گردیده تا با ایجاد هزینه برای دشمن نسبت به بدعهدی‌های آنان پاسخ درون برجامی معتبر و واقعی داده شود.
شعار سال: قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» در چهارچوب یک نقشه راه محاسبه شده از حیث فنی، حقوقی و سیاسی طراحی گردیده تا با ایجاد هزینه برای دشمن نسبت به بدعهدی‌های آنان پاسخ درون برجامی معتبر و واقعی داده شود. در این خصوص:

۱. این قانون در راستای تامین منافع ملی جمهوری اسلامی مبتنی بر شروط ۹ گانه مقام معظم رهبری در مواجهه با توافق هسته‌ای تنظیم شده است.

۲. این اقدام پاسخی عملیاتی و واقعی به برآورد دشمن است که می‌پندارد به دلیل چسبندگی بیش از حد بخشی از تصمیم‌گیران نظام نسبت به برجام، جمهوری اسلامی حاضر نیست یا از اساس توان پاسخگویی بیشتری را در مقابل تعهدناپذیری آنان ندارد.

۳. این طرح آشکار منتقل کننده این پیام به طرف بدعهد است که جمهوری اسلامی برجام را نه بعنوان یک توافق یک طرفه، بلکه یک توافق متوازن می‌خواهد و اگر قرار است طرف مقابل همچنان به بدعهدی خود ادامه دهد و فشار را در سقف نگه دارد، راهبرد جمهوری اسلامی متوازن سازی برجام از طریق کاهش تعهدات خود است. این قانون عملاً با هدف وادار کردن غرب به انجام تعهدات خود برای برداشتن تحریم‌های پیش روی ملت ایران صورت گرفته است.

۴. این طرح با حمله به هندسه ذهنی دشمن، محاسبات آنان برای پروژه «نرمالیزه کردن ایران» را کاملاً دگرگون می‌کند؛ چراکه میان اروپا و آمریکا توافق شده است که ایران را در یک مسیر کانالیزه شده با شدیدترین فشار‌های بی‌سابقه قرار دهند تا در انتها جمهوری اسلامی وادار به مذاکره بر سر مولفه‌های امنیت ملی خود آنهم در موقعیت ضعف شود.

اکنون غرب باید تصمیم بگیرد یا به تعهدات درون برجامی خود عمل کند یا در غیر این صورت جمهوری اسلامی مسیری را انتخاب کرده که منافع خود را از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای در پس کاهش تعهدات برجامی و توسعه بخش‌های فنی در این حوزه دنبال خواهد کرد.
بی‌شک یک موضوع دیگر هم برای دشمن خسارت بار خواهد بود و اینکه جمهوری اسلامی به خوبی می‌داند که فشار‌های دشمن به سقف رسیده و ابزاری برای فشار مضاعف بر ایران دیگر باقی نمانده است؛ به عبارتی در انتهای این طرح راهبردی وضع از این بدتر نخواهد شد، بلکه بهتر نیز می‌گردد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
دشمن ایرانی ها هیچ وقت دست از پا نمیتونن خطا کنن اگر ما خودمون رو قوی نشون بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
این قانون با برگشتن اروپا و امریکا به برجام همه چی رو عین اولش میکنه من نمیدونم روحانی برای چی نگرانه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین