پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
سخنگوی دولت با اشاره به ابلاغ فوری مصوبه مجلس درباره پروتکل‌های الحاقی، گفت: بر اساس عرف و روال اداری و ساز و کار‌های مکاتبات و با احتساب روز‌های تعطیل پنج‌شنبه و جمعه، رئیس جمهور تا آخر وقت چهارشنبه، فرصت ابلاغ داشته است.
شعار سال: علی ربیعی با اشاره به بحث ابلاغ فوری مصوبه اخیر مجلس در خصوص قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در جلسه دولت، اظهار کرد: مسئولان حقوقی و اداری در دولت معتقد بودند با توجه به ساز و کار‌های نظام اداری، دریافت نامه مجلس، عملا از روز شنبه محسوب می‌شود. بر اساس عرف و روال اداری و ساز و کار‌های مکاتبات، با احتساب روز‌های تعطیل پنج‌شنبه و جمعه، رئیس جمهور تا آخر وقت چهارشنبه، فرصت ابلاغ داشت.

وی افزود: بر همین اساس روز شنبه شانزدهم آذرماه، معاونت امور مجلس رئیس‌جمهور مطابق رویه گذشته، فرم ابلاغ قانون را برای دفتر رئیس جمهور ارسال کرده است.

وی تأکید کرد: این قانون متاسفانه با عجله روز سه‌شنبه توسط رئیس محترم مجلس ابلاغ شده است.

سخنگوی دولت در پایان گفت: فارغ از موضوع فوق‌الذکر، در میان اتفاقات و تحولات سریع در جهان که ما باید فرصت‌های خود را در آن جستجو کنیم و با نگاهی به وضعیت زندگی مردم، فشار و سختی تحریم، به نظر می‌رسد ما نیاز به طمانینه بیشتر و رفتار هم‌افزا و در کنار هم بودن و دادن پیام انسجام به خارج و آرامش و امید به آینده بهتر در داخل کشور هستیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۰آذر ۱۳۹۹، کد خبر: khabaronline.ir، ۱۴۶۴۶۱۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
من نمیدونم این روحانی برای چی و با چه حق قانونی ای به مجلس نمیره تا جواب بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین