پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
توییتر عزت الله ضرغامی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و در یکی از آن‌ها روزنامه جمهوری اسلامی نوشت که «یکی از نظامیان که مدتی در کسوت رسانه‌ای فعالیت کرد نیز فعالیت زودرس تبلیغاتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را در فضای مجازی آغاز کرد.»
شعار سال: این شخص، توئیتر را به ابزار تبلیغاتی خود تبدیل کرده و نوشته «در نظام مدیریت کشور "راز بقاء" در سکوت و همراهی است. "راز رشد" در تئوریزه کردن منویات اصحاب قدرت و "راز حذف" در مشاوره صادقانه و کارشناسانه. دولت آینده باید زیر این میز بازی را بزند».

این شخص، توصیف کاملاً درستی از نظام مدیریتی به دست داده، ولی این واقعیت را عمداً جا انداخته که خود او سهم مهمی در پیدایش این وضعیت داشته و از بازیگران اصلی آن بوده است.

او باید بداند که اگر رئیس دولت شود نه‌تن‌ها زیر این میز بازی را نخواهد زد، بلکه آن را تزیین نیز خواهد کرد. مردم ایران هوشیارتر از آنند که تحت تأثیر چنین تبلیغاتی قرار بگیرند.

این، چهارمین نظامی داوطلب ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است که از خود رونمائی کرده و گویا حداقل دو نظامی دیگر نیز در راهند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۵۸۹۵۱۴، entekhab.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین