پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۱۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
مذاکره میان ایران و کشور‌های عربی در حالی این روز‌ها پررنگ می‌شود که وزیر خارجه روسیه اعلام آمادگی کرده تا میان این دو کشور وساطت کند.
شعار سال: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی مسکو برای فراهم کردن زمینه مذاکره بین کشور‌های حاشیه خلیج فارس و ایران خبر داد.
وی افزود: مسکو دشواری‌ها و مشکلات موجود بین برخی کشور‌های عربی منطقه و تهران را درک می‌کند.
لاوروف روز دوشنبه در مصاحبه خبری مشترک با عبدالله بن زاید آل نهیان، همتای اماراتی خود در مسکو تاکید کرد: معتقدیم در سایه شرایط فعلی مرتبط با امنیت و برنامه جامع اقدام مشترک در توافق هسته‌ای ایران، ضرورت تلاش‌ها برای حفظ امنیت گروهی بیش از پیش احساس می‌شود.

لاوروف در مورد مسئله فلسطین هم تاکید کرد عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی نباید مسئله فلسطین را به حاشیه براند و هر گونه حل و فصل منازعه باید بر اساس تصمیمات سازمان ملل باشد.

در این کنفرانس خبری وزیر خارجه امارات متحده عربی از طرح‌های روسیه برای تضمین امنیت در منطقه خلیج فارس استقبال کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۶۶۲۱۴، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
همه طرف ها باید استقبال کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
همه اين ها براي شرطي هست كه لابد بن سلمان براي از سر گيري برجام گذاشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین