پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
وزیر خارجه روسیه از آمادگی این کشور برای همکاری با فرانسه در خصوص تدوین پیش نویس قطعنامه شورای امنیت درباره سوریه است.

شعار سال: به نقل از رویترز، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز پنجشنبه در کنفرانس خبری مشترک با ژان مارک آیرو وزیر خارجه فرانسه، تاکید کرد: ما آماده همکاری با فرانسه در خصوص متن پیش نویس قطعنامه سوریه هستیم.

وزیر خارجه فرانسه امروز پنجشنبه به روسیه سفر کرده و قصد دارد فردا جمعه به روسیه سفر کند تا مقامهای این دو کشور را برای تدوین قطعنامه شورای امنیت در خصوص آتش بس سوریه متقاعد کند.

سفر خارجه فرانسه به روسیه و آمریکا پس از آن صورت می گیرد که آتش بس سوریه که با میانجیگری مسکو و واشنگتن برقرار شده بود، با شکست روبرو شده است.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که واشنگتن تماس ‌های دوجانبه با مسکو درباره حل بحران سوریه را به حالت تعلیق در آورده است.

اخیرا اختلافات آمریکا و روسیه بر سر حل بحران سوریه بالا گرفته است بطوریکه آمریکا روسیه را متهم کرده است که نتوانسته جلوی عملیات جدید ارتش سوریه در حلب را بگیرد، روسیه نیز اعلام کرده است که آمریکا نتوانسته به مفاد قرارداد آتش بس ماه گذشته پایبند بماند.

شورای امنیت روز دوشنبه مذاکره بر سر پیش نویس قطعنامه های پیشنهادی فرانسه و اسپانیا را آغاز کرده است، قطعنامه هایی که از آمریکا و روسیه خواسته است تا آتش بس فوری در حلب را تضمین کنند و به پروازهای نظامی بر فراز این شهر پایان دهند.

روسیه: آمریکا باید پیش از هدف قراردادن ارتش سوریه، با دقت فکر کند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا باید پیش از حمله به مواضع ارتش سوریه، نسبت به تبعات این اقدام با دقت فکر کند چرا که این حملات بی شک پرسنل نظامی روسی را تهدید خواهد کرد.

روسیه سامانه های دفاع موشکی اس 300 را در سوریه مستقر کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 مهر95 ، کد مطلب: 1206556: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین