پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۱۷۹۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
رییس فراکسیون مناطق محروم مجلس گفت: در حال حاضر سرمایه گذاران انگیزه‌ای برای سرمایه گذاری در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ندارند و ما باید با تصویب قوانین لازم سرمایه گذاری در این مناطق را تضمین کنیم.
شعار سال: «سیدعلی موسوی» با اشاره به اهداف فراکسیون مناطق محروم و شهر‌های در حال توسعه اظهار کرد: اهداف جدیدی را برای این فراکسیون در نظر گرفته‌ایم و نقشه راهی طراحی کرده‌ایم که بتوانیم به مناطقی که با وجود پتانسیل‌های خوب، محروم هستند رسیدگی ویژه‌ای صورت گیرد.

وی افزود: به دنبال این هستیم از طریق این فراکسیون، از ظرفیت مجلس شورای اسلامی مجلس استفاده کرده و بتوانیم پتانسیل‌های این مناطق را پویا و احیا کنیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس با بیان اینکه فراکسیون مناطق محروم با ۱۲۰ عضو از حیث تعداد عضو دومین فراکسیون مجلس است، اظهار کرد: در حال حاضر انگیزه سرمایه‌گذاری در مناطق محروم وجود ندارد و باید برای بانک‌ها و بخش خصوصی انگیزه‌های لازم ایجاد شود و ما از طریق قانونگذاری در مجلس به دنبال ایجاد این انگیزه‌ها هستیم.

رییس فراکسیون مناطق محروم مجلس افزود: باید تضمین قانونی برای امنیت سرمایه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته وجود داشته باشد تا سرمایه‌گذار خیالش از بابت سرمایه‌اش راحت شود.
 
تشکیل کارگروه‌های مختلف در فراکسیون

وی با بیان اینکه اعضای این فراکسیون عمدتا از نمایندگان مناطق محروم هستند، در خصوص نحوه فعالیت فراکسیون گفت: نمایندگان اطلاعات و مزیت‌های منطقه خود را دسته بندی و به فراکسیون ارائه می‌کنند و در فراکسیون هم برنامه‌های مختص هر منطقه طراحی و در نهایت این برنامه‌ها در قالب طرح به مجلس ارائه می‌شود.

موسوی ادامه داد: برای تقسیم کار و تخصصی کردن برنامه‌ها، کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلفی در فراکسیون تشکیل می‌شود تا هر کدام با توجه به اشرافی که به موضوع خودشان دارند، برنامه‌های خود را به فراکسیون ارائه کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۹آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۵۱۰۹۵، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
مناطق محروم در ایران انقد اوضاعشون خرابه که اصلا باورمون نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اوضاع به شدت در مناطق محروم اسف باره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین