پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۱۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
سرکنسول جمهوری اسلام ایران درکویته پاکستان در ملاقات جمعی از تجار پاکستان، برضرورت تبدیل تجارت فیما بین از شیوه های سنتی به مدرن با توجه به ایجاد کانال های بانکی بین دو کشور در آینده نزدیک، تاکید کرد.

شعار سال: 15 نفر از تاجران مستقل ایالت بلوچستان و عضو انجمن های واردکننده کالاهای خشکبار از ایران، روز پنجشنبه در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کویته، با محمد رفیعی سرکنسول ایران ملاقات کردند.

رفیعی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات نمایندگی ایران برای کمک به تحقق تجارت پنج میلیارد دلاری مورد تاکید و توافق سران ایران و پاکستان، بر ضرورت تبدیل تجارت میان دو همسایه از شیوه های سنتی به شیوه های مدرن با توجه به ایجاد روابط بانکی در آینده نزدیک، تاکید کرد.

در این دیدار هیات تاجران مستقل ایالت بلوچستان درباره مسائل مربوط به اخذ روادید و مسائل مربوط به تجارت مرزی، با سرکنسول کشورما گفت و گو و تبادل نظر کردند.

قرار شد یک کمیته کاری برای رسیدگی به مسائل مطرح شده در این نشست با همکاری نمایندگی ایران تشکیل شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار: 16 مهر 1395، کد مطلب: 82259316:www. irna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین