پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
فرزند شهید سردار حاج حسین همدانی گفت: در فتنه سال 88 شهید همدانی همواره در تلاش بودند تا صف معاندان را از مردم جدا کند و تمام دغدغه ایشان این بود که کوچکترین آسیبی به مردم نرسد.

شعار سالوهب همدانی شامگاه پنجشنبه در همایش بازخوانی سیره جهادی از فتنه آمریکایی 88 تا اسلام آمریکایی افزود: فتنه 88 و ظرافت آن مسئله ای است که باید به آن توجه کرد چرا که این موضوع سناریوی پیچیده ای بوده که سال ها روی آن کار شده و در فضای غبارآلودی شکل گرفت که تشخیص حق از ناحق سخت و دشوار بود.

وی اضافه کرد: شهید سردار همدانی معتقد بود اینهایی که شعار می دهند و توهین می کنند فرزندان این انقلاب هستند اما زمینه برای لغزش ایجاد شده است، مهم است که چگونه با این افراد مقابله کنیم، دیده ایم که چه توهین هایی به ائمه(ع) شده اما برخود آنها با این افراد انسانی و مهربانانه بوده و این برخورد باعث جذب این افراد شده است .

وی بیان کرد: در روز عاشورای سال 88 پس از قضایا و توهین هایی که شد، شهید همدانی در کف خیابان ها بود و در آنجا جوانی که ایشان را می شناخت سنگی را به سمت ایشان پرتاب و سنگ با ایشان برخورد می کند اما شهید مانع از برخورد اطرافیانشان با این جوان شده و به آنها می گوید که این رفتار را به حساب جوانی اش بگذارید.

وی با بیان اینکه شهید همدانی معتقد یود که در قضایای فتنه تسویه حساب های گروهی نباید به ان موضوع راه پیدا کند افزود: یک عنصر انقلابی گرایش چپ و راست ندارد و به دنبال ولی امر خود حرکت می کند.

وی با بیان اینکه عناصر انقلاب برای حفظ انقلاب اسلامی از آبرویشان مایه می گذارند ادامه داد: شهید همدانی فراجناحی بود و وقتی اصل نظام را در خطر دید از آبرویش مایه گذاشت، عده ای گفتند که شما وارد نشوید اما ایشان گوش ندادند چرا که معتقد بودند آبرو در برابر اسلام قابلی ندارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار: 16 مهر 1395، کد مطلب: 82259373:www. irna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین