پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
ایگاه خبری العربیه فارسی(رسانه پادشاه عربستان) در گافی تازه با انتشار عکس سردار غیب‌پرور فرمانده جدید قرارگاه امام حسین و جایگزین شهید سردار همدانی، از سردار حسین فدایی به عنوان شهید نام برد.

شعارسال: پایگاه خبری العربیه فارسی(رسانه پادشاه عربستان) در گافی تازه با انتشار عکس سردار غیب‌پرور فرمانده جدید قرارگاه امام حسین و جایگزین شهید سردار همدانی، از سردار حسین فدایی به عنوان شهید نام برد.

این سایت ضد ایرانی نوشت: "منابع خبری ایران، روز دوشنبه 14 سپتامبر از کشته شدن(!) سردار حسین فدایی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه خبر دادند."

اینگونه تحرکات مذبوحانه که در راستای پروپاگاندا رسانه‌های صهیونیستی و مرتجع عربی جهت ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی علیه جبهه مقاومت صورت می‌گیرد مسبوق به سابقه است و چند ماهی است که به موازات پیروزی‌ها و ظفرمندی‌های مجاهدان جبهه مقاومت در نبردهای میدانی سوریه و عراق، بازوان تبلیغاتی و رسانه ای تروریست های تکفیری از جمله العربیه به پمپاژ دروغ و شایعه پراکنی در بوق رسانه‌ایی خود مشغولند.

در همین راستا، چندی پیش رسانه‌های صهیونیستی و مرتجع عربی شایعه به شهادت رسیدن سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را به طور وسیع منتشر کردند و برخی رسانه‌ها از جمله العربیه وابسته به دربار سعودی به طور گسترده به بازنشر آن پرداختند. پس از پخش شایعه مزبور که به طرز ناشیانه‌ای تولید شده بود، سردار سلیمانی طی مصاحبه ای با اقتدار و صلابت همیشگی خود چنین گفت که شهادت آرزویی است که آن را در کوه‌ها و دشت های طلب می‌کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار خبر 24 آذر 1394، کدمطلب: 109451، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین