پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
سریال تلویزیونی جدید رژیم صهیونیستی با موضوع ربودن وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به نام "سردار سلیمانی" از تلویزیون رژیم اسرائیل در حال پخش است.

شعارسال : به گفته وب سایت صهیونیستی "TeHtel" مجموعه تلویزیونی «بدل ها»، پیش از اکران به بیش از صد کشور دنیا فروخته شده است.

اولین صحنه این سریال با ربودن وزیر دفاع کشورمان که در این مجموعه "سردار فرهاد سلیمانی" نام دارد، در مسکو آغاز می گردد.

به گفته این وب سایت صهیونیستی، این مجموعه کنجکاوی برانگیز که اکران آن از هفته گذشته در سرزمین های اشغالی شروع شده، در کشورهای بسیاری با استقبال روبرو گشت و شبکه های تلویزیونی گوناگون آن را برای پخش خریداری نموده اند.

داستان این مجموعه درباره ربودن وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از یک هتل در مسکو توسط عوامل موساد است که برای انجام این فعالیت از پاسپورت چند شهروند معمولی استفاده کرده اند.

به گفته این منبع خبری صهیونیستی، ولی داستان هنگامی پیچیده می شود که در تصاویر دوربین های مخفی هتل چهره همان شهروندان معمولی نیز در حین ربودن وزیر دفاع دیده می شود.
TeHtel می افزاید: شاید رمز موفقیت این مجموعه در این است که به گونه ای به واقعیت شبیه است، چراکه داستان آن به واقعه سو قصد به جان یکی از مقامات عالی رتبه حماس، "محمود المبحوح" در هتل دوبی توسط موساد شباهت خاصی دارد.

شایان ذکر است که به دنبال پیروزی های چشمگیر جبهه مقاومت در مبارزه با گروه‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی و به دنبال آن رشد محبوبیت فرماندهان جبهه مقاومت همچون سردار قاسم سلیمانی، این موضوع به یکی از نگرانی‌های رژیم صهیونیستی در اسطوره شدن فرماندهان مقاومت اسلامی مثل شهید "عماد مغنیه" در بین ملت‌های منطقه شده است.

این در حالی است که سوژه ایرانی این مجموعه تلویزیونی، وزیردفاع ایران به نام "سردار فرهاد سلیمانی" بوده که مشابهت اسمی این سوژه خیالی با "سردار قاسم سلیمانی"، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در راستای ترس این رژیم جعلی از محبوبیت واقتدار فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی ارزیابی می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از تبریز بیدار ، تاریخ انتشار چهارشنبه 14 بهمن 1394 ، کد مطلب : 1054558: www.tabrizebidar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین