پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۶۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر از دستگیری ۱۷ نفر از عوامل و گردانندگان اصلی مسابقه مبارزه سگ‌ها (ایت بوغشی) در این شهرستان خبر داد.
شعار سال: سرهنگ کیوان زرین کلاه  روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: از این تعداد چهار نفر با صدور قرار قانونی روانه زندان شده اند و  تحقیقات از بقیه افراد دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مشکین‌شهر هفته گذشته از پیگرد قانونی برگزارکنندگان مسابقات مبارزه حیوانات دست‌آموز در این شهرستان خبر داده بود.

به گفته علی رضایی، در پی وصول خبر انتشار تصاویری از برگزاری مسابقه مبارزه حیوانات دست‌آموز با حضور تعداد زیادی تماشاچی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از روستا‌های مشگین‌شهر و خطر تشدید شیوع بیماری کرونا دستور پیگیری موضوع هم از لحاظ تهدید علیه بهداشت عمومی و هم از لحاظ حیوان‌آزاری صادر گردید.

وی تاکید کرده بود که برگزاری چنین تجمعاتی آن هم در شرایط خاص بیماری کرونا متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی این منطقه نبوده و با متخلفان و کسانی که سلامتی مردم را به خطر بیندازند با قاطعیت تمام برخورد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۶۸۷۹۷، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
باید این بدتر از حیوان هارو گرفت و همون کاری ه به حیوانات میکردن رو باهاش بکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
یه مسلمون چی میشه که به اینجا میرسه از پیامبر ما نقل هست که دیدن سگی تشنه هست در حالی که پیامبر یک کاسه اب فقط برای وضو داشت همون رو جای وضو به سگ تشنه دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین