پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۲۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
این روز‌ها ساخت یک سریال نوروزی در مشهدمقدس توسط علی مشهدی؛ کارگردان سینما و تلویزیون ایران دنبال می‌شود.

  شعار سال:محمدرضا کلائی با حضور در محل لوکیشن فیلمبرداری سریال هشت آباد ویژه نوروز از روند فیلم برداری این سریال بازدید به عمل آورد و ضمن خداقوت به عوامل و بازیگران این سریال با آن ها به گفت و گو پرداخت.
 
شرایط فراهم شود، سالانه یک فیلم در مشهد می‌سازم
 
در ادامه این بازدید علی مسعودی کارگردان فیلم هشت آباد، اظهار کرد: این سریال ویژه نوروز 1400 با موضوع طنز در حال فیلم برداری است.
 
وی با بیان اینکه این سریال در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای مهمان خانه مردم در نوروز 1400 خواهد بود، افزود: این سریال به سفارش سیما فیلم ساخته می‌شود.حدود دو ماهی از آغاز فیلم برداری ما می‌گذرد و تا اواخر بهمن ماه سال جاری فیلمبرداری ما به اتمام خواهد رسید.
 
مسعودی در زمینه داستان این سریال، تاکید کرد: قصه این سریال در سال 66 روایت شده و در مورد خانواده‌ای است که در حاشیه مشهد زندگی می‌کنند و با خرید یک تلویزیون رنگی اتفاقات جالبی برای آن ها رخ می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه بنده به دلیل مشهدی بودن و تعلق به این شهر، مشهد را برای فیلمبرداری این سریال انتخاب کرده‌ام، تصریح کرد: بنده بسیار دوست داشتم که کاری را برای شهر خود انجام دهم و سریالی را بسازم که در درون آن چند تن از هنرمندان این شهر را معرفی کنم.
 
کارگردان سریال هشت آباد ادامه داد: شهر مشهد جوانان بسیار با استعدادی در حوزه سینما و تئاتر دارد. نقش اصلی‌های این سریال عمدتا مشهدی هستند و این اتفاق خوبی است.
 
مسعودی در زمینه برنامه‌های کاربردی آینده خود برای ساخت فیلم در مشهد، اضافه کرد: اگر شرایط و امکانات فراهم شود بسیار علاقه دارم که هرسال یک سریال آن هم در مشهد بسازم.
 
در ادامه نیز جواد خواجوی بازیگر سریال نوروزی هشت آباد، ضمن تشکر از حضور شهردار مشهد، عنوان کرد: این سریال از اوایل مهر سال جاری در محله پنجتن مشهد کلید خورد.
 
وی با بیان اینکه این محله دارای مردمی باصفا است، افزود: ما و مردم این منطقه در طول مدت فیلمبرداری در کنار هم زندگی کردیم.
 
بازیگر سریال نوروزی هشت‌آباد با بیان اینکه کار کردن در تلوزیون و فیلم ساختن سختی های مخصوص به خودش را دارد، بیان کرد: ما هر روز با عشق به محل کارمان می رویم.
 
خواجوی با بیان اینکه در طول مدت فیلمبرداری ترس از بیماری کرونا همراه ما بوده، تصریح کرد: ما معتقدیم که در این راه خداوند در کنار ما قرار دارد. ما همه تلاش خود را خواهیم کرد که با ساخت این سریال خروجی خوبی را برای مردم فراهم کنیم.
 
بازیگر سریال نوروزی هشت آباد با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم به یک اقدام خوب مانند ساخت یک سریال طنز برای گذراندن وقت خود نیاز دارند، ادامه داد: در حال حاضر به دلیل وجود اخبارها و تصویرهای بد در جامعه، باید تلاش کنیم تا این مردم شاد شوند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار:  7 دی  1399  ، کدخبر:2418964 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
حدا پدر مادر این عزیزان رو بیامرزه که تو این شرایط سخت کرونایی به فکر خنده مردم هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
باید قبول کنیم این موضوع رو که باید از هنرمندان خودمون به شدت حمایت های لازم رو بکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
انشاالله تو این دوران کرونایی سلامت کسی برای ساخت فیلم ها به خطر نیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین