پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: صنعت پتروشیمی امروز دوران درخشانی در تولید و ارزآوری را سپری می‌کند و راه‌اندازی چند واحد پتروشیمی در کشور در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه نشان از بی‌اثر بودن این تحریم‌هاست.

شعار سال: «حسن نجفی سمنانی» در پیامی به مناسبت روز پتروشیمی اظهار کرد:  ایران اسلامی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی در جهان از سال ۱۳۳۸ که اولین کلنگ این صنعت در شیراز بر زمین زده شد، روز بروز در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته و امروز به یک درخت پرثمر و تنومندی تبدیل شده است که شاخه‌های آن سایه بر صنعت کشور گستردانیده است.
صنعت پتروشیمی امروز دوران درخشانی در تولید و ارزآوری را سپری می‌کند و این صنعت با پیوند دانش و تلاش به یک صنعت مهم با تولید و اشتغالزایی حداکثری گام برداشته است و راه‌اندازی چند واحد پتروشیمی در کشور در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه نشان از بی‌اثر بودن این تحریم‌هاست.

صنعت پتروشیمی در دورانی درخشان

جوانان و فرزندان سرزمین آلامتو با تعهد و علم‌آموزی در کنار آموزش و تجربه‌اندوزی هر کدام آینده‌ درخشان این صنعت را رقم زده‌اند و رویش و زایش نهال‌های دیروز در باروری این صنعت بزرگ به وضوح قابل مشاهده است.
اینجانب یک بار دیگر تلاش‌های شبانه‌روزی هم‌سنگران جهادگر خود در فاز دوم پتروشیمی و بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور را صمیمانه ارج نهاده و روز《صنعت پتروشیمی》 را خدمت یکایک همکاران در کلیه‌ واحدهای مجتمع پتروشیمی ایلام تبریک عرض می‌کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری نفت ما، تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۱۵۶۸، www.naftema.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
صنعت پتروشیمی در ایران نیاز داره که از نو زیر ساخت هاش رو بررسی کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین