پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۶۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
سردار قاسم سلیمانی در ۲۰ اسفند سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر به دنیا آمد. روستایی کوهستانی با ساختاری طایفه‌ای (طایفه سلیمانی کرمانی) که اصالتی لر دارند. نام پدرش حسن و نام مادرش فاطمه سلیمانی بود؛ یک خواهر و یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر داشت.
شعار سال: سردار قاسم سلیمانی در 20 اسفند سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر به دنیا آمد. روستایی کوهستانی با ساختاری طایفه‌ای (طایفه سلیمانی کرمانی) که اصالتی لر دارند.نام پدرش حسن و نام مادرش فاطمه سلیمانی بود؛ یک خواهر و یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر داشت.
او از ۱۲ سالگی روستای خود را برای کار در شهر کرمان ترک کرد. در نوجوانی به کار بنایی مشغول بود و در سال‌های ابتدای جوانی، از پیمانکاران سازمان آب کرمان به‌شمار می‌آمد. وی در سنین جوانی ازدواج کرد و دو فرزند پسر به نام‌های حسین و محمدرضا و دو فرزند دختر دارد.
تعداد بازدید : 39

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: 9 دی 1399، کد خبر: 4956563،  www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
اینکه یک مسئول خدش رو نبازه و درگیر هوا و هوس دنیایی نشه خیلی نکته مهمی برای رشد خودش هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
همه مون میدونیم که حاج قاسم اصلا راضی نیست که از اسمش برای به وجود اوردن رای برای کسی استفاده کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
اینکه مدیری در زمینه ارتباطش با خدا قوی باشه یکی از پارامتر های موفقیت میتونه براش باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین