پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
سردبیر خبرگزاری فارس با اشاره به کمک مالی سپاه پاسداران به رسانه‌های مختلف، گفت: به دلیل اینکه حکومتی هستیم، سپاه کمک می‌کند.
شعار سال: محسن مهدیان سردبیر خبرگزاری فارس در مناظره با احمد زیدآبادی گفت: خبرگزاری فارس یک نهاد کاملا مستقل است، مجموعه‌ای با هیئت موسس و هیئت مدیره که هزینه‌های خاص خودش را دارد. بخش زیادی از هزینه‌ها از تبلیغاتش درمی‌آید، البته در بحث‌های مالی از سپاه کمک می‌گیرد و کمکش می‌کنند.

وی افزود: اگر حکومتی بودن را به‌عنوان محتوا در نظر بگیرید بله خبرگزاری فارس؛ حکومتی است، و به همین دلیل سپاه کمکش می‌کند، اما اگر به‌عنوان این در نظر بگیرید که یک نهاد حکومتی است؛ نه این طور نیست، یک مجموعه‌ی دارای یک شان مستقل است که برای خودش دارد کار می‌کند. عرض کردم هیئت مدیره خصوصی دارد، هیئت امنا و هیئت موسس دارد و چیزی شبیه به این. اما بنده اینجا به‌عنوان خودم هستم و نظرات خودم را عرض می‌کنم.

مهدیان اضافه کرد: سپاه به رسانه‌ای کمک می‌کند که احساس کند این رسانه نزدیکتر است به آن اهداف و آرمان‌ها و آنچه که به‌عنوان یک سیاست و استراتژی مدنظر خودش قرار دارد. فارس بیشتر در آن چارچوب عمل می‌کند و طبیعتا بیشتر کمک می‌کند. اما اینکه بگوییم فقط به این رسانه کمک می‌کند، نه. من اطلاع دارم که به خیلی از رسانه‌ها، سایت‌ها، نشریات، مراکز مستندسازی خصوصی و حتی فردی کمک می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۹۸۸۰۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
اصلا برای چی باید چیز به این محرمانگی رو لو بدن؟ اینطوری خیلی از مردم اصلا دنبال نمیکنن
ناشناس
Netherlands
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
کمک مالی از سپاه گرفتن مگه عیبه که این بنده خدا اینطوری داره میگه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین