پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم کشور با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید حرکت دیگری شکل بگیرد، گفت: باید حرکت‌ها نظم پیدا کرده، سروسامان گرفته و سرعت پیدا کنند، گروه‌های جبهه‌های فرهنگی باید ده‌ها و صد‌ها نفر بشوند و حضور مردم باید مستمر باشد.

شعار سال:سرلشگر محمدعلی جعفری شامگاه ۲۶ آبان‌ماه در رویداد داستانی قیام در چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیان واژه جبهه‌سازی در جنگ نرم توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: حرکت جبهه‌سازی شکل گرفته است، اما دو مسئله انضباط و سرعت پیدا کردن در این موضوع باید محقق شود.
 
وی یادآور شد: نظم پیدا کردن، شبکه‌سازی و تشکیل گروه عناصر جبهه‌سازی است و اگر بخواهیم خرمشهرها آزاد شود باید دستورات رهبر به‌خوبی تبیین شوند.
 
مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله خاطرنشان کرد: طی یک سال اول جنگ که بنی‌صدر فرمانده جنگ بود، وی مخالف حضور مردم در جبهه‌های جنگ شد، زمانی که مدیریت جبهه تغییر کرد، تفکر شهید صیاد شیرازی نقطه مقابل بنی صدر بود و پس از هشت‌ماه و با عملیات پی در پی خرمشهر آزاد شد، بنابراین اینک فصل شتاب‌گیری حرکت‌های مردمی شروع شد و به‌همین دلیل رهبر معظم انقلاب تاکید به استفاده از نیروهای مردمی داشتند.
 
وی گفت: در گام دوم انقلاب باید حرکت دیگری شکل بگیرد، حرکت‌ها نظم پیدا کرده، سروسامان گرفته و سرعت پیدا کنند و این گروه‌ها باید ده‌ها و صدها نفر بشوند و حضور مردم باید مستمر باشد.
 
جعفری با بیان اینکه انتظار رهبر معظم انقلاب برای حلقه‌های میانی جبهه‌های فرهنگی جبهه‌بندی است، بیان کرد: اسلام یک تفکر نو ایجاد می‌کند و براساس آن یک خط مشی را رقم می‌زند، بسیاری از مردم ما شیعه هستند، اعتقادات خوبی هم دارند، اما باید آنان را به این جبهه وارد کرد.
 
وی در پایان گفت: حلقه‌های میانی جبهه‌های فرهنگی باید فکر کرده و درباره موضوعات مهم جامعه مانند عفاف و حجاب، جمعیت و مباحث اعتقادی و فرهنگی نظر دهند که چطور می‌توانند مردم را به پای کار بیاورند، در واقع کار اصلی حلقه‌های میانی، شناسایی فعالان موجود در محلات و در موضوعات مختلف است.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:   27آبان  1400، کدخبر: 1400082721175، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین