پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۲۰۳۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از افتتاح ایستگاه مترو شهید محلاتی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

شعار سال: علی امام روز شنبه در جریان بازدید چندین ساعته خود از ۳ ایستگاه در حال تکمیل اقدسیه، میدان قیام و شهید محلاتی، گفت: ایستگاه شهید محلاتی در منطقه ۱۴ واقع شده که تمامی اقدامات لازم برای بهره برداری این ایستگاه انجام شده است.

وی افزود: کار ساخت این ایستگاه از سال ۹۴ شروع شده بود که مراحل پایانی خود را سپری می کند و در بهمن ماه این ایستگاه وارد مدار بهره برداری می شود.

به گفته امام، ایستگاه مترو شهید محلاتی در محدوده میدان سعیدی که از مناطق پرترافیک و با بافت متراکم جمعیتی است، قرار داشته و با افتتاح آن، یکی از خواسته های اصلی و مهم اهالی منطقه ۱۴ جامه عمل خواهد پوشید.

مدیرعامل شرکت مترو تهران از تلاش برای متوقف نشدن روند عملیات اجرایی ۱۰ ایستگاه در حال تکمیل شبکه مترو در دوران بسیار سخت اقتصادی شهرداری تهران سخن گفت و افزود: با توجه به اینکه هنوز منابع مالی مورد نیاز برای راه اندازی ایستگاه های وعده داده شده جهت افتتاح در سال جاری تامین نشده اما جریان کار متوقف نشده و امیدواریم با بهره مندی هرچه سریعتر از کل وجوه حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ و همچنین مبلغ باقی مانده از بودجه سال جاری، بتوانیم خبرهای خوبی برای شهروندان در روزهای باقی مانده از سال ۱۳۹۹ داشته باشیم.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و ۱۲۸ ایستگاه فعال است و قرار است تا پایان سال ۱۰ ایستگاه جدید در این ناوگان شروع بکار کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:13 دی 1399، کد خبر: 84171038، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
در زمينه مديريتي كه بر ايستگاه هاي مترويي مون داشتيم بايد در زمينه هاي ديگه هم الگو بگيريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
ايستگاه هاي مترو هم اوضاع خوبي رو تونستن در زمينه مديريت شهري براي مردم به وجود بيارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
مترو رو چطوري داريد مديريت ميكنيد؟ همين رو الگو كنيد براي كشور داري واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین