پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۹۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس اظهار داشت: حدودا ۱۴ شهر و ۲۰۰ روستای این استان باید از ۳ دهه گذشته تامین آب میشدند، ولی متاسفانه برای تامین آب از آب چاه استفاده میکنند.
شعار سال: لطف‌اله سیاه‌کلی؛ نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: استان قزوین در سال‌های اول انقلاب جزو ۵ استان پردرآمد کشور بود، ولی متاسفانه بر اثر بی توجهی در حوزه بودجه‌ای در حال حاضر از لحاظ درآمد به سیزدهمین استان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین در بودجه بندی جایگاه ۲۹ را در بین استان‌ها دارد افزود: متاسفانه دولت‌ها متوجه نشده اند که استانی که زمینه درآمدزایی دارد باید سهم بودجه بیشتری را داشته باشد.

سیاهکلی عنوان کرد: مشکل آب از دیگر دغدغه‌های مردم این استان است. با توجه به اینکه قزوین قطب صنعتی و کشاورزی است، ولی متاسفانه همچنان با مشکل کمبود آب مواجه است.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: حدودا ۱۴ شهر و ۲۰۰ روستای این استان باید از ۳ دهه گذشته تامین آب میشدند، ولی متاسفانه برای تامین آب از آب چاه استفاده میکنند. عمق چاه‌های قزوین در اولیل انقلاب ۸ متر بود که در حال حاضر این چاه‌ها به عمق ۸۰ متر رسیده است.

سیاهکلی با تاکید بر اینکه قزوین با خطر فرو رفت و فرونشست مواجه است افزود: طی مکاتباتی که با وزارت نیرو داشتیم، ایشان اعلام کردند که ۱۰میلیارد تومان میزان تخصیص بودجه استان قزوین در خصوص آب است، ولی با برآورد‌هایی که انجام شده برای حل این مشکل حدودا ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است که با تخصیص بودجه دولت باید ۱۵۰ سال منتظر بمانیم متاسفانه دولت عمق بحران و فاجعه در این استان را متوجه نیست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خانه ملت، تاریخ انتشار:  17 دی ۱۳۹۹، کد خبر:464426، icana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
ایران کشوری پرسرمایه با مردمی فقیر... این تیتر رو تو همه بخش های ایران میشه به کار برد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین