پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۹۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
​تحقیق و پژوهش فصل جدید برنامه «هزار راه نرفته» که پاییز سال آینده قرار است روانه آنتن شبکه دو شود، در مرحله پایانی قرار گرفت.
شعار سال: ناهید سادات‌شریفی ضمن اعلام خبر فوق افزود: ساخت دکور این برنامه نیز آغاز شده و در حال انتخاب مهمانان هستیم تا به امید خدا ضبط برنامه را با حضور خانواده‌های موفق شروع کنیم.

ناهید سادات شریفی با اشاره به محوریت موضوع خانواده و اهمیت آن در فصل جدید، افزود: موضوع نگرش مثبت در کنار در نظر داشتن همه جوانب زندگی و فرهنگ تاب‌آوری از جمله رویکردهای این فصل برنامه است.

تهیه‌کننده «هزار راه نرفته» با بیان اینکه رفع آسیب‌های خانواده و نه بزرگ کردن و یا تشدید آن هدف غایی این برنامه است، اظهار داشت: در موضوعات مختلف سویه‌های مثبت از هر مبحث را مد نظر قرار می‌دهیم به عنوان مثال وقتی از خیانت صحبت می‌کنیم در کنار آن وفاداری و تعهد و نقش آن را در آرامش و ثبات خانواده بازخوانی می‌کنیم. همچنین فرزندآوری و افزایش شوق ازدواج در جامعه نیز از جمله محورهای برنامه خواهد بود.

گفتنی است فصل جدید «هزار راه نرفته» در ۱۰۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای و ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی ناهید سادات شریفی و کارگردانی علیرضا برزگر دانایی در حال تولید است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 22 دی 1399، کد خبر: 1023018،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
اين برنامه ها دارن كم كم مخاطب هاي عمومي خودشون رو از دست ميدن بايد محتواشون رو كمي نواورانه كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
هزار راه نرفته ميتونه اتفاقا مخاطب هاي زيادي در اين دوران ركود رسانه ملي ايجاد كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
به نظر من هنوز راه هاي نرفته بسياري براي همين صدا و سيما مونده كه نرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین